[Snacking Zone] Lay’s, Ianis & Messi aduc bucuria de pe stadion în casele tuturor

[Snacking Zone] Lay’s, Ianis & Messi aduc bucuria de pe stadion în casele tuturor

Stadioanele nu mai freamătă de nerăbdarea și adrenalina a zeci de mii de oameni care simt la fel, fanii nu mai ies noaptea pe străzi să își strige bucuria victoriei, pub-urile nu mai sunt pline de microbiști care să urmărească împreună meciurile, dar... ceva a rămas la fel. Poate cel mai important lucru. Frumusețea fotbalului rămâne în pasiunea pentru joc, indiferent de vremurile pe care le trăim. Putem să ne bucurăm împreună de competiție, să trăim adrenalina de acasă, alături de familie și apropiați, ne arată campania Deschide Lay’s. Începe meciul!, care întâmpina meciurile din Liga Campionilor cu energie și emoții bune. Lionel Messi și Ianis Hagi, împreună cu Lay’s, partenerul de încredere al acestui sport, demonstrează că spectacolul nu depinde, până la urmă, decât de bucuria de a juca și de pasiunea pentru fotbal.

 

Echipa perfectă

Pe teren, în deplasare, la campionate de orice fel sau din galeria formată, mai nou, din casele oamenilor, Lay’s și fotbalul formează o echipă perfectă. Iar un parteneriat adevărat își arată valoarea și puterea mai ales în perioadele atipice. Anul acesta, prin campania Deschide Lay’s. Începe meciul!, un proiect cu multe elemente interactive, brandul recrează bucuria de pe stadion în casele tuturor pasionaților de fotbal, dând naștere unor noi conexiuni între fanii fotbalului și sportul lor preferat, în așteptarea meciurilor din Liga Campionilor.

Vedete importante ale fotbalului fac show în campania Lay’sLionel Messi, de șase ori câștigător al Balonului de Aur, campionul mondial Paul Pogba, Lieke Martens - câștigătoarea UEFA Women’s Player în 2017, și pe plan local de Ianis Hagi - campion cu Glasgow Rangers în Scoția anul acesta.

”Să lansezi o campanie dedicată fotbalului în plină pandemie este o provocare. Liga Campionilor este un eveniment așteptat de mulți fani, de aceea și noi o întâmpinăm cu entuziasm și ne dorim să completăm bucuria de a viziona un meci printr-o serie de acțiuni interactive avându-i în rolurile principale pe Messi, Hagi sau Pogba. Suntem încântați să îl avem pe Ianis alături de Lay's și că împreună aducem emoția fotbalului în casele consumatorilor. Cu toate că am avut o filmare atipică, fiecare la casa lui, noi la București, Ianis la Glasgow, am avut parte de 2 zile cu zâmbete, bloopers și multe aplauze când s-a strigat ”it's a wrap! Un mare BRAVO echipelor implicate în acest proiect și mulțumim!”, spune Alexandra Burdulea, Brand Manager Lay's

Messi și Martens dau startul meciului într-o arenă inedită: printr-o pasă către audiență, încurajând publicul să iasă pe balcon pentru a se bucura de fotbal împreună, în fața unui ecran imens. Pogba își întrerupe încălzirea dinaintea meciului și se alătură mulțimii, iar Ianis Hagi, fascinat de atmosfera creată, își ia mingea și se bucură de fotbal savurând Lay’s.

”Dincolo de meciurile tari transmise pe TV și urmărite cu sufletul la gură de milioane de microbiști, găsim un număr foarte mare de români interesați în general de fenomenul fotbalistic pe toate platformele online, la orice oră din zi. De aceea, pentru noi a fost o provocare să construim o strategie integrată multi-canal prin care sa transmitem emoția magnetică a fotbalului, atât pentru publicul larg, cât și într-un mod cât mai relevant, personalizat, pentru fanii fotbalului”, spune Vlad Vlădescu, Digital  & Media Manager Snacks

 

Ianis primește pasa

Nerăbdarea și bucuria care înconjoară Liga Campionilor în fiecare an este adusă în România prin Ianis Hagi, aduce relevanță locală unei campanii ce este difuzată în întreaga lume. Ediția UEFA Champions League din acest an a fost așteptată de mulți fani, iar Lay’s o întâmpină cu entuziasm, printr-o campanie de amploare. Ianis aduce bucuria fotbalului acasă, printr-o serie de spoturi, unde regulile fotbalului în asociere cu Lay’s au un rezultat memorabil și amuzant. 

”Așteptam campania asta de peste un an, intrasem deja în pre-producție în februarie 2020. După care a lovit pandemia și stadioanele au amuțit. A trebuit să vină 2021 ca să avem din nou campanie Lay’s Football și mă bucur de ea ca de un gol al calificării marcat în minutul 94. Da, a fost greu, cu toată lumea uitându-se în propriile monitoare și cu Ianis în Scoția, primind indicații de la Jerry și de la mine într-un amestec pestriț de româno-engleză. Dar a funcționat, am apucat să tragem toate scenariile. Deși filmarea a durat două zile, Ianis a fost extraordinar, super-profesionist și surprinzător de talentat ca actor. Deja campania este "meciul vedetă" al primăverii fotbalistice, cu Lay’s în rol de superstar. :) Și mai vreau să zic că e foarte simplu să fii căpitan, atunci când ai așa echipă talentată, muncitoare și creativă în jurul tău. Mulțumiri tuturor, you’re the real MVP!”, povestește Predu (Adrian Preda), Creative Director Friends

 

Schimb de pase pe Facebook și Insta

Campania are un puternic caracter interactiv și se continuă pe Facebook și Instagram, unde se folosește de formatele unice ale platformelor, precum ”pasa dintre postări” sau ”schimbul dintre postări”.

 

Și acum, să vorbim despre galerie. Brandul vine cu o propunere inedită: ”Galeria Lay’s”, formată din toate aromele Lay's. Ianis, cel mai pasionat lider de galerie, își încurajează suporterii să își susțină echipa preferată și își încurajează fanii să arate cum se pregătesc pentru meci, printr-o postare pe social media și pot câștiga un kit de suporter (1 bax de Lay’s, un rucsac Liga Campionilor și o minge semnată de Ianis Hagi). Inițiativa este susținută și de către Dani Oțil, Ovidiu Pătrașcu și Cavaleria.

Messi, Ianis, TV, Facebook, Insta, premii. Campania ”Deschide Lay’s. Începe meciul” este susținută și in-store prin acțiuni cu premii pentru consumatori, activități realizate împreună cu Pepsi și Heineken, dar și în eCommerce prin oferte speciale disponibile pe Glovo și Mega-Image.ro.

Astfel, prin toate aceste activări din ”Deschide Lay’s. Începe meciul”, brandul inspiră consumatorii, ca în toate campaniile sale, de a se bucura de evenimentele din jur și de a-și crea singuri momente speciale, de a se distra împreună, cu orice ocazie.

 

Echipa

Echipa PepsiCo
Eliza Calciu Șerban – East Balkans Marketing Manager Snacks
Gabriela Ionescu – Group Brand Manager Core Business Snacks
Alexandra Burdulea – Brand Manager Lay's
Laura Rizea – Brand Manager Lay's
Alexandra Bălăceanu – Junior Brand Manager Lay's
Vlad Vlădescu – Digital & Media Manager Snacks
Alina Arecco – PR Officer East Balkans

Echipa Friends\ TWBA
Creative Director: Predu [Adrian Preda]
Head of Art: Paul Nedelcu
Art Directors: Lavinia Plohod, Fesus Barna
Designer: Daniel Gusu
Copywriters: Marian Oprea, Vlad Belcin, Iarina Comănescu
Strategy: Dan Șendroiu, Adriana Vasile
Head of Digital: Anda Andrei
Digital Account Manager: Andra Nicolescu
Social Media Managers: Georgiana Hluscu, Miruna Ene
Account Director: Anca Bădescu
Junior Account Manager: Denisa Sterea

Echipa OMD
Carmen Privache - Media Director
Alex Zamfir - Media Manager
Mihnea Pretorian – Digital Director
Dana Constantin – Digital Manager
Gabriela Grosu – Media Manager

Echipa Jupiter Film | UP Next Studios, Glasgow
Producator: Vlastimir Milanovic
Coordonator producție: Carlos Zarma
Regie: Germain Kanda
DOP: Graham Forbes
Producator Glasgow: Alan Forbes
Editare & VFX: Răzvan Chis

 

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, branduri globale, printre care Lay’s, Doritos, Quaker, Cheetos, Pepsi, Mirinda, Lipton, Mountain Dew, Gatorade, branduri care aduc zâmbetul pe fața consumatorilor în fiecare zi.

Lay’s este brandul #1 în Macrosnacks, la nivel global și brandul #1 pe piața locală de chipsuri din cartofi. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related