Vin sărbătorile cu Lay's sub pomul de Crăciun, iar Secret Santa-i pe TikTok

Vin sărbătorile cu Lay's sub pomul de Crăciun, iar Secret Santa-i pe TikTok

Cea mai așteptată perioadă a anului se apropie cu pași rapizi și cu toții ne gândim la oameni de zăpadă, cadouri, decorațiuni de iarnă, la festinul culinar, dar mai ales la zilele în care vom fi alături de cei dragi. 

La începutul lunii Decembrie, Lay's a lansat „Deschide Lay's. Vin sărbătorile!”, campanie ce aduce în prim plan momentele de distracție alături de persoanele dragi, de la împodobirea bradului și schimbul de cadouri la jocuri și dans. Pentru a adăuga extra savoare campaniei de iarnă, Secret Santa a împărțit cadouri virtuale pe TikTok în cadrul provocării #JingleLays, iar Lay's și Pepsi au adus spiritul sărbătorilor în 20 de cămine de bătrâni din România unde au donat alimente și echipament tehnic pentru seri de film tematice.

"Sărbătorile de iarnă reprezintă perioada ideală pentru a fi mai aproape de familie, prieteni sau consumatori. Având în vedere contextul, am simțit că anul acesta spiritul Crăciunului va fi mai apreciat ca niciodată, iar Lay's vine cu idei de petrecere a timpului alături de cei dragi, de la distracția din online la cea din offline, dar și cu fapte bune pentru cei din jur.", a declarat Gabriela Ionescu (Group Brand Manager Core Business PepsiCo).

 

Secret Santa este pe TikTok

În perioada 7 – 13 decembrie, Moș Crăciun a avut cont pe TikTok. Pentru a sărbători venirea iernii, Lay's a invitat toți utilizatorii să se joace virtual cu filtrul #JingleLays, să își încânte publicul cu o melodie super cunoscută - „I love you baby” a lui Frank Sinatra - și să fie Secret Santa pentru cei dragi.

Startul jocului a fost dat de tiktok-erii Ana Petcu, Mariciu, Cristina AlmășanEdi Brandabura și Cristina Floroiu cu un dar virtual pentru comunitatea lor, iar Louis Florea și Lorena Vișan au profitat de ocazie și au făcut schimb de cadouri online.

 

Autorii celor mai apreciate 50 de video-uri au avut oportunitatea de a fi Secret Santa pentru cei dragi, iar Lay's le-a trimits baxuri de chipsuri ideale pentru ultimele seri de film din acest an și nu numai. Provocarea #JingleLays pe TikTok a strâns peste 259 milioane de vizualizări, fiind una dintre cele mai populare activități în această perioadă.

"Într-o platformă care încurajează conținutul creativ și original, ne-am propus să dezvoltăm o experiență interactivă și inedită alături de brandul Lay's pentru comunitatea TikTok, un Branded Effect cu Augmented Reality ce aduce spiritul sărbătorilor de iarnă în casele tuturor.", a declarat Vlad Vladescu (Digital & Media Manager Snacks PepsiCo).

 

"Apucă-te de un sport extrem”, scria pe bucket list-ul meu pe 2020. N-am făcut-o, în schimb am intrat în Creație cu două luni înainte de sărbători. Cred ca se pune și asta. :)) A fost de muncă, dar mi-a plăcut tare mult. Pentru campania de iarnă Lay’s am vrut să facem ceva care chiar să îi bucure pe oameni. În loc să le povestim noi cât de frumos este Crăciunul, ne-am dorit să redescopere singuri magia acestei perioade. Fie că au folosit un TikTok effect pentru a oferi un cadou unei persoane dragi, fie că și-au reamintit de scumpii bunici prin Cinemateca Lay's & Pepsi, sperăm că am pus măcar un strop de bucurie și optimism în acest final de an. Prietenii noștri de la PepsiCo au fost minunați, ca de obicei, iar împreună am construit ceva cu adevărat special.", a spus Iarina Comanescu (Copywriter Friends\TBWA).

 

Cinemateca Lay's X Pepsi

În această iarna, Lay's si Pepsi au pornit spre 20 de cămine de bătrâni în cea mai emoționantă aventură de până acum: Cinemateca Lay's x Pepsi. Sărbătorile sunt despre fericirea de a oferi, astfel că cele două branduri au donat căminelor de bătrâni baxuri de alimente și le-au adus un strop de bucurie prin seri de filme de poveste recomandate de comunitățile online, donând în același timp și echipament tehnic ce va facilita derularea activităților. Lista de filme a fost completată și de propunerile primite din partea lui Speak, Lorena Visan, Marius Stefan, Robert DRFAmi sau Liviu Teodorescu.

 

Echipele participante

Echipa PepsiCo
Eliza Calciu Șerban – East Balkans Marketing Manager Snacks
Gabriela Ionescu – Group Brand Manager Core Business
Alexandra Burdulea – Brand Manager Lay's
Laura Rizea – Brand Manager Lay's
Alexandra Bălăceanu – Junior Brand Manager Lay's
Vlad Vlădescu – Digital & Media Manager Snacks
Iuliana Dragomir – Senior Brand Manager Pepsi
Alexandra Constantin – Brand Manager Pepsi

Echipa Friends \ TWBA
Creative Director: Predu [Adrian Preda]
Head of Art: Paul Nedelcu
Art Directors: Lavinia Plohod, Ioan Olteanu
Copywriters: Adrian Dragan, Iarina Comanescu, Marian Oprea
Strategy: Dan Șendroiu, Adriana Vasile
Head of Digital: Anda Andrei
Digital Account Manager: Andra Nicolescu
Social Media Managers: Georgiana Hluscu, Miruna Ene
Account Director: Anca Bădescu
Account Executive: Cristina Olaru

Echipa Kubis Interactive
Georgiana Feriu - Account Manager
Sebastian Lüba – Head of Social Media
Vlad Iosipescu - Social Media Manager
Victor Firan - Sr. Art Director
Dragoș Aliciu - Sr. Copywriter

Echipa Highlight
Ioan Curtean – Managing Partner
Ana Ailenei – Client Service Director
Floriana Filip – Account Manager

Echipa OMD
Carmen Privache - Media Director
Alex Zamfir - Media Manager
Mihnea Pretorian – Digital Director
Dana Constantin – Digital Manager
Gabriela Grosu – Media Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related