[Scoala ADC*RO] Ioana Adamescu: E nevoie de mai mult umor real, mai mult insight și mai multă ieșire din rețete, fără frica de ce o să zică lumea

[Scoala ADC*RO] Ioana Adamescu: E nevoie de mai mult umor real, mai mult insight și mai multă ieșire din rețete, fără frica de ce o să zică lumea

Totul e bine când se termină în online. Așa funcționăm de ceva vreme, așa s-a întâmplat și cu absolvenții Școlii ADC*RO, ediția cu numărul 12, care au început cursurile offline, dar au continuat pe un ecran, inclusiv festivitatea de absolvire. Anul acesta au fost 27 de cursanți, îndrumați de tutori precum Andrei Tripșa, Laura Nedelschi sau Liviu Ţurcanu. Îi vom cunoaște pe cei care au ocupat primele trei poziții în clasamentul competiției interne, și începem cu Ioana Adamescu, care s-a clasat pe locul 3 și a obținut premiul special Best Digital.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related