Leo Burnett București și Fashion Days au lansat cel mai mare sale al verii - Xmas in July

Leo Burnett București și Fashion Days au lansat cel mai mare sale al verii - Xmas in July

Campania 360 se află la prima ediție și va avea loc în fiecare an, în aceeași perioadă

A celebration of summer... with a pinch of X-mas spirit

Vara aceasta, Fashion Days implementează pentru prima dată în România conceptul de Xmas in July.
Mai mult decât o simplă sărbătoare dedicată reducerilor, cel mai mare eveniment de sale al verii își propune să stabilească o nouă tradiție de shopping, la care să adere și alți retaileri în viitor.

 

O singură aplicație, mall și market high-end

Fashion Days este cel mai mare retailer online de fashion local.
Portofoliul include numeroase branduri de mall, dar și branduri premium, accesibile direct de pe telefon (Calvin Klein, Puma, Nike, Guess, U. S. Polo Assn, Fossil, Levi’s, Liu Jo, Diesel, Tommy Hilfiger, Ted Baker etc.), alături de primul corner online dedicat brandurilor românești, “Romanian Corner”.
Pentru cumpărători, retailer-ul a dezvoltat o platformă digitală consumer oriented, care face shopping-ul online super simplu și rapid, aplicația Fashion Days fiind cea mai folosită aplicație de fashion din România.

 

Experiența de shopping continuă și după butonul de comandă

Pe termen lung, Fashion Days își propune să atragă în online si consumatorii care încă preferă magazinele fizice. Tocmai de aceea, au construit în jurul aplicației un sistem unic de servicii pe piața de fashion online, similare mersului la cumpărături tradițional. Fashion Days oferă livrare a doua zi, sau chiar în aceeași zi prin easy box și retur gratuit.

"Xmas in July a fost din start campania potrivită la momentul potrivit, având în vedere contextul favorabil de care brandul Fashion Days se bucură în prezent: cel mai mare retailer de fashion online din România, cu cea mai folosită aplicație de fashion, servicii unice pe care le oferim clienților noștri zi de zi și brandurile cele mai dorite la cele mai bune prețuri. Această campanie aduce un pic din magia sărbătorilor în mijlocul verii, cu discounturi de până la 70%, încurajând trendul ascendent al cumpărăturilor online. Este cel mai mare sale al verii și un eveniment pentru care ne dorim să păstrăm amploarea și recurența anuală."
Raluca Monac (Head of Brand Marketing Fashion Days)

 

De la client, la agenție: brief-ul

Dacă deschidem acum televizorul sau internetul, într-un calup publicitar vom trece prin cel puțin două, trei spoturi sau digital ad-uri promoționale.
N-ar fi greu să spunem că pentru Leo Burnett provocarea a venit cu disclaimer de dublu sau nimic: unu, să găsească o abordare fresh, care să diferențieze comunicarea în clutter-ul de reduceri și doi, să îmbrățișeze cât mai strâns personalitatea brandului cu o comunicare hard sell.

"Campania asta a fost un heirup minunat. Ne-am văzut și ne-am plăcut atât de tare, încât am trimis-o „la stații” în numai 2 săptămâni. Mai mult probabil va dura să fie gata medaliile promise de Barna Nemethi, regizorul campaniei, pentru că am reușit să fim gata la timp.
Ne-am bucurat că am reușit să lansăm o campanie care să îmbine într-un mod relevant strategia eficientă pentru o promoție ca de Crăciun în miezul verii cu mult craft atât in thinking-ul de creație, cât și în livrabilele de producție."
Andrei Nica (Group Creative Director Leo Burnett)

 

De la idee la first edit în 11 zile

Provocarea a fost găsirea sincronului perfect pentru a implementa și lansa sale-ul într-un timp foarte scurt și reușita se datorează diviziei interne de producție a Leo Burnett - established.now – o divizie al cărei focus este dezvoltarea unor produse de entertainment & brand experience, producție de conținut și comunicare digitală.
Astfel, în doar 11 zile de la prima prezentare am avut și un first edit și în doar 14 zile am lansat întreaga campanie – online si offline.

 

Campania

Xmas in July e o campanie 360, desfășurată în trei etape. Ca în orice sărbătoare cu tradiție, perioada de anticipare setează 90% din spirit. Așadar, am demarat campania cu un spot de teasing prezent pe TV și în online.
Pentru proiectele digitale speciale, am pus ornament lângă ornament și am creat un wrapping paper potrivit unui unboxing de vară.

Etapa de reveal a adus pe TV spotul vedetă al campaniei susținut de media digitală, dar și la radio și prin oraș, prin placement-uri speciale de outdoor, la Grădina Verona și J’ai Bistro.

În online, activarea cu influenceri a fost continuată de o serie de extra-cadouri pentru urmăritorii contului de Instagram Fashion Days.

 

 

Cum n-ar fi fost Crăciun fără o a patra zi de sărbătoare, la Fashion Days, noi am transformat-o într-un maraton al reducerilor.
Astfel, am dat un ultim push de vizibilitate campaniei și am oferit până și Grinch-ilor o șansă extinsă la cele mai hot deal-uri ale verii.

 

Echipele participante:

Echipa Leo Burnett
Andrei Nica, Group Creative Head Leo Burnett
Maria Sarivan, Planner Leo Burnett
Bogdan Grozavu, Art Director Leo Burnett
Oana Sandru, Copywriter Leo Burnett
Bianca Bella Naumovici, Production Lead Leo Burnett / established.now
Barna Nemethi, Director & Head of Production Leo Burnett / established.now

Echipa Fashion Days
Raluca Monac, Head of Brand Marketing
Andrei Chirilă, Marketing Director
Maria Toma, Content Marketing Specialist
Andra Pecingină, Copywriter
Ana Popa, Lead Stylist
Daniela Voicea, Stylist

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related