[Scoala ADC*RO] Bogdan Bran: Rezolvarea brief-urilor a fost un carusel emoțional. Am trecut prin toate stările

[Scoala ADC*RO] Bogdan Bran: Rezolvarea brief-urilor a fost un carusel emoțional. Am trecut prin toate stările

Nu-i răpi consumatorului plăcerea dintre momentul când a comandat produsul și momentul în care l-a primit. Atât ține katharsis-ul publicității. Cam așa spunea Jerry Seinfeld, cand a primit un… Effie. Așa a fost și primul contact al lui Bogdan Bran, participant la Scoala ADC*RO, cu ceea ce mai e cunoscut, peiorativ, drept "ehh, reclame, publicitate", pentru că de multe ori, ceea ce vezi promovat, diferă de ceea ce primești. Ne povestește el, ce și cum, în rândurile de mai jos.

Pe de alta parte, la fel de ușor, lumea mai spune din când în când “ehh, teatru, filme”. Din teatru/film vine și Bogdan, care a absolvit Actorie, dar e nedrept să se afirme asta, pentru că ori nu-ți pretinde nimeni că descrie realitatea (Marvel), ori o fac foarte bine, ca Tenesse Williams sau Cristi Puiu. Și nici nu-ți vinde nimeni ceva la final. Dar pentru că publicitatea e nevoită să facă asta, insight-urile contează:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related