STAREA DE BINE VINE DE LA MEDIC ONE

Urmare a licitatiei castigate la sfarsitul anului 2004, la care au mai participat patru agentii de publicitate, Medic One a realizat campania de promovare in Romania a contraceptivului starii de bine - Yasmin.

"Yasmin din campania Medic One esti tu. Ca si tine, Yasmin are viata ei, problemele ei, sentimentele ei. Si tocmai aceasta abordare face din Yasmin - contraceptivul starii tale de bine o campanie neobisnuita, inovatoare nu numai prin conceptul in sine, ci si prin mediile pe care este promovata: in plus fata de traditionalele reviste de femei (Cosmopolitan, Bolero, Avantaje, Joy, Unica, Sana), o vom gasi pe Yasmin si in propriul ei jurnal (oferit in revista Cosmopolitan) si in pastilele matinale radio (pilula de dimineata este asigurata de Europa FM si Kiss FM)", dr. Oana Cociasu, Managing Director Medic One.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Related