[Retro Vibes] Colecția Pepsi SNKRIND: Ne-am dorit sa le dam celor din ziua de azi sa guste macar pentru o secunda din lucrurile misto din trecut

[Retro Vibes] Colecția Pepsi SNKRIND: Ne-am dorit sa le dam celor din ziua de azi sa guste macar pentru o secunda din lucrurile misto din trecut

Cand ne gandim la o anumita perioada din trecut, ne vin in minte, automat, felul in care se imbracau oamenii atunci. De la toga antica si perucile din evul mediu, la evazatii anilor 70 si permanentul explodat al anilor 80. Istoria e cel mai interesant album de moda, pana la urma. Iar prezentul se inspira mereu din creativitatea trecutului. Cu atît mai mult intr-o vara in care totul a fost pus pe pauza. Si daca Pepsi a adus in 2020 ritmurile trecutului interpretate de cei mai in voga artisti ai momentului, era nevoie ca vibe-ul retro sa aiba si contur. Muzica românească reinterpretată de cei 5 artiști trebuia dansată în ținuta adecvată. Așa că Pepsi, împreună cu oamenii de la Sneaker Industry, a luat vibe-urile retro și le-a transformat într-o colecție capsulă. Asa a aparut colecția de haine retro-cool urbane Pepsi & SNKRIND

Aventura retro-cool a pornit de la redescoperirea unor lucruri din trecut care nu și-au pierdut din coolness indiferent de timpul care trecut peste ele și independent de schimbarea generațiilor.

Colecția a avut propriul ei film de prezentare, un lookbook creat cu fotografi profesioniști și, bineînțeles, o lansare în stilul sneakerheazilor: un digital hunt pe Instagram. Giveaway-ul a provocat userii să găsească 3 cuvinte ascunse pe contul @pepsiromania, astfel încât să crack the riddle și să se înscrie. 

Sneaker Industry, cei care au creat colectia pentru Pepsi, sunt un brand 100% românesc construit pe pasiunea pentru streetwear. În rândurile de mai jos, cei de la Sneaker Industry vorbesc despre colecția capsulă realizată în parteneriat cu Pepsi, modă, inspirația de vără și vibe-ul retro-cool. 

 

Provocarea de a face articole vestimentare vintage

Nu am facut articole vintage in adevaratul sens al cuvantului. Cu toate ca e o idee si asta, sa produci niste haine care vrei in viitor sa fie vintage si sa le dai cuiva sa le poarte 5 ani de zile, apoi sa le vinzi vintage. You could… Cred ca trebuie sa contactez OSIM.

Dar da, provocarea a fost marfa. Cu totii dupa ce am crescut si am dat de haine vechi ne-am simtit teleportati in trecut pentru o secunda. Deci am vrut sa imortalizam sentimentul ala intr-o bucata de material.

 

Care a fost ideea din spatele colectiei Pepsi

Ideea de reversed a pornit de la a da putin timpul inapoi. Pepsi a fost si este in continuare o emblema in Romania. Mereu ai fost cool daca ai avut o sticla de Pepsi pe masa. Ne-am dorit tare sa o le dam celor din ziua de azi sa guste macar pentru o secunda din lucrurilele misto din trecut. Sa dam timpul inapoi. Acest lucru este valabil si pentru cei ce cumpara sneakers pe care i-au vazut cand erau mici: sa te simti din nou ca in acea secunda. Stii cand auzi o melodie si iti aduci aminte de un anumit moment al vietii? Cam asta inseamna reversed. 

 

Ce elemente din fashionul urban din Romania au ramas si devenit astazi retro-cool

Elemente care s-au pastrat retro cool? Din Romania? Cred ca al nostru nu avem nimic, doar ce-am imprumutat de la altii… Cumva si normal sa fie asa dupa perioada comunista. Blugii largi, hainele oversized, chestii de genul.

Ce-am avut am pierdut, cum zicea Mafia.

 

Cum a evoluat cultura sneakerheazilor la noi  

Cum am zis si mai sus, inspiratia a venit din afara. Odata cu hip-hop-ul anilor ’90, a aparut si izvorul de influenta. RUN-DMC, Wu-Tang, DMX & co. au avut ceva de spus clar in legatura cu aceasta cultura de “sneakerhezi”.

 

3 lucruri mega retro pe care le-ati lua cu voi pe o insula pustie

Mega retro… Primu lucru ar fi un walkman, d-ala cu baterie de tine 3 ani, si trap retro pe el, clar.

Al doilea: o pereche de Air Max 90uri. N-au moarte si pare ca ar avea aderenta pe nisip.

Al treilea ar fi un televizor probabil, cu o antena mega retro sa prind fostul Jetix, sau un canal d-asta pe care era Viata cu Louie, Ce-i cu Andy si Kids Next Door… si alte desene pe care le-am uitat intre timp cat ne-au batut anii.

Articolul face parte din seria [Retro Vibes] și aduce un manifest lucrurilor cool #ȘiIeriȘiAzi. De la muzică până la distracții cu prietenii, campania Pepsi Retro Studio sărbătorește vibe-urile retro și le reinterpretează pe gustul tuturor generațiilor. Parte din gașca Pepsi sunt artiști precum Smiley, Mira, Lino Golden, dar și oamenii de la Sneaker Industry, alături de care s-au lansat piese muzicale și vestimentare de colecție. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related