TikTok e o altă lume, spune Andreea Apostoliu, Digital Strategist MRM Romania, care a devenit addicted imediat cum a intrat pe platformă. E o lume unde o mare parte din content este făcut de oameni simpli, unde ai acces la perspective altfel inaccesibile, unde în jumătate de oră de scroll poți vedea ce se întâmplă într-o școală, pe câmp la oi, în pușcărie și în cabina mecanicului de la metrou.
Nu este o platformă pentru hard sale, spune Andreea.
Poate fi folosită pentru comunicarea în primele stadii ale procesului de cumpărare, pentru creșterea de awareness și engagementul cu audiența. Evident, fiind o platformă pentru tineri (nu neapărat demografic, ci tineri în spirit), orice comunicare de brand va fi descalificată sau nebăgată în seamă daca nu se potrivește în peisaj.








![[Descifrat 3.0] Paul Olteanu: Eu nu cred că banii cumpără fericirea. Dar pot să tamponeze nefericirea](https://media.iqads.ro/2025/10/screenshot-2025-10-27-at-15-30-35-cover-850.jpg)















