[Cu toţii pe Tik Tok] Andreea Apostoliu: S-a diferențiat prin realitatea necosmetizată. Dacă pe Instagram totul era perfect, aici erai într-un univers aproape grotesc

[Cu toţii pe Tik Tok] Andreea Apostoliu: S-a diferențiat prin realitatea necosmetizată. Dacă pe Instagram totul era perfect, aici erai într-un univers aproape grotesc

TikTok e o altă lume, spune Andreea Apostoliu, Digital Strategist MRM Romania, care a devenit addicted imediat cum a intrat pe platformă. E o lume unde o mare parte din content este făcut de oameni simpli, unde ai acces la perspective altfel inaccesibile, unde în jumătate de oră de scroll poți vedea ce se întâmplă într-o școală, pe câmp la oi, în pușcărie și în cabina mecanicului de la metrou.
Nu este o platformă pentru hard sale, spune Andreea.

Poate fi folosită pentru comunicarea în primele stadii ale procesului de cumpărare, pentru creșterea de awareness și engagementul cu audiența. Evident, fiind o platformă pentru tineri (nu neapărat demografic, ci tineri în spirit), orice comunicare de brand va fi descalificată sau nebăgată în seamă daca nu se potrivește în peisaj.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related