„What makes us, us” - noua filozofie de brand a Mazars

„What makes us, us” - noua filozofie de brand a Mazars

Mazars, firma internaţională de audit şi consultanță şi-a dezvăluit recent noua sa identitate de brand, în peste 90 de ţări şi teritorii, marcând o etapă importantă în evoluţia companiei. Noul brand reflectă dorinţa Mazars de a oferi o perspectivă unică pe piaţa serviciilor financiare și reafirmă angajamentul companiei de a construi o lume echitabilă, prosperă şi sustenabilă.

 

Elementele cheie ale noii identităţi de brand a Mazars

Misiunea Mazars este de a ajuta la construirea bazelor economice ale unei lumi echitabile și prospere, având grijă de succesul oamenilor și clienților acestora, de dezvoltarea piețelor financiare și de integritatea profesiei lor. Cu acest gând în minte, noua identitate vizuală este o încununare a ceea ce Mazars reprezintă și cum lucrează; reflectă promisiunea companiei de a fi partenerul potrivit pentru cei pe care îi deservesc, de a aduce precizie, claritate și o perspectivă unică.

Identitatea unei companii înseamnă întotdeauna mult mai mult decât un simplu logo. În cazul Mazars, aceasta reflectă cine este, ce face, cum acționează, cum își ajută clienții și cum lucrează împreună în beneficiul comunității din care face parte. Este ceea ce îi definește.

 

Logo – naturaleţea unor litere simple şi elegante

Noul logo Mazars este încrezător, are un aspect autentic și simplu, fără o simbolistică ascunsă și fără sloganuri. Design-ul curat și atemporal este o caracteristică unică a Mazars. Scrierea cu litere mici reprezintă accesibilitatea acestora, iar îmbinarea de unghiuri și curbe reflectă echilibrul dintre oameni și tehnologie în abordarea companiei.

 

Fiecare element al noii noastre identități rezonează cu poziționarea și promisiunea Mazars, reflectând cine suntem, personalitatea noastră și ceea ce oferim. Agilitatea şi empatia sunt două lucruri esenţiale în business. Acum, mai mult ca niciodată, oamenii închiriază spaţiu în minte şi în suflet lucrurilor cu adevărat importante. De la acest tip de valori a pornit si ADN-ul noului brand Mazars: a face ceea ce este corect şi nu doar ceea ce se aşteaptă de la noi.” a menţionat Emilia Popa (Head of Marketing & Communication, Mazars România).

 

Stilul de imagini şi paleta cromatică pun în valoare misiunea companiei

Toată identitatea a fost refăcută pe baza realităţii interne a Mazars, angajaţii contribuind la sondaje şi dezbateri, care se regăsesc în misiunea companiei.

Paleta de culori este elegantă și sofisticată, cu nuanţe care ies în evidență, dar care se şi completează  reciproc, atunci când sunt utilizate împreună, reflectând diversitatea şi calitatea oamenilor din Mazars.

Stilul de imagini ales reflectă concentrarea companiei asupra clienților și provocărilor acestora şi nu o atenţie pe propria personalitate. Sunt evitate imaginile clișeice, iar accentul cade pe reprezentarea vizuală a situațiilor reale, surprinse în mod natural. Fotografiile alese au o adâncime vizuală, pot fi identificate suprafeţe estompate, alături de o singură zonă focalizată, evidențiind capacitatea Mazars de a aduce precizie și de a se concentra asupra a ceea ce este corect.

 

Autenticitatea devine o cerinţă exigentă într-o lume care împrumută valori sociale şi este tributară tendinţelor din jur. Noua promisiune de brand reafirmă, de asemenea, scopul şi valorile de lungă durată ale Mazars: integritate, responsabilitate şi asumare. Este nevoie de o definiţie unică a excelenţei, pe care mediul de afaceri şi industria să o valorizeze ca reper.” a adăugat Emilia Popa (Head of Marketing & Communication, Mazars România).

 

Execuţiile media reflectă organizația prezentă, dar şi misiunea către care tinde în viitor

De peste 75 de ani, Mazars a funcționat ca o echipă unită, ghidată de patru principii fundamentale:

  • Expertiză susţinută. Compania încurajează spiritul antreprenorial.
  • Integrare armonioasă. Oamenii sunt caracterizați de agilitate și empatie.
  • Perspectivă echilibrată. Echipa îmbină cunoştintele locale și diversitatea culturală cu viziunea globală.
  • Conştiinţă socială. Compania îşi susţine activitatea în beneficiul viitoarelor generații.

Echipa implicată în procesul de rebranding
Emilia Popa / Head of Marketing & Communication
Mădălina Lazăr / Marketing & Communication Specialist
Alexandra Timofte / Marketing & Business Development Specialist
Carmen Boz / Marketing Specialist

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related