SocialPedia revine în forță cu o nouă ediție adaptată noului context, online. Ediția 20 a SocialPedia, singura conferință lunară de social media din România, are loc pe 24 noiembrie 2020, de la ora 18:00, live pe ZOOM. Speakerii acestei ediții sunt: Laura Mușuroaea, creator de conținut, Marian Hurducaș, marketing & strategy consultant, Nadia Gorduza, medic psihoterapeut, și Ariel Constantinof, creator de conținut.
Conținutul, de orice fel, nu reprezintă nimic fără o strategie. În 2020, specialiștii din social media și brandurile nu mai pot spera că postările cu cafele și pisici vor duce la îndeplinirea obiectivelor de business.
În același timp, atunci când în strategie intră și influencerii, lucrurile se complică, iar drumul până la conținutul de calitate nu mai pare la fel de ușor. În acest fel, apare frica de a lua decizii, de a ieși din bulă, frica de diferențiere. Atât personal cât și profesional.
Invitații SocialPedia 20 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:
- Ce este o strategie de content și cum trebuie să arate ea?
- Ce obiective are o strategie de content și cum să urmărim rezultatele?
- Cum poți implica un creator de conținut în strategia brandului?
- Cum să îți dezvolți propriile proiecte de content, în calitate de influencer?
- Care sunt mecanismele din spatele fricii?
- Cum putem să ne pregătim pentru a lua decizia schimbării?
“Content is king. Așa se spune. Noi credem că rege este doar conținutul de calitate care face parte dintr-o strategie de marketing și ajută brandurile să își atingă obiectivele S.M.A.R.T. (Specifice, Măsurabile, Accesibile, Relevante și încadrate în Timp). Despre aceste lucruri vrem să discutăm la SocialPedia 20 alături de invitați. În plus, această perioadă dificilă ne-a acutizat numeroase frici personale și profesionale. La eveniment, vom afla și cum să le gestionăm pentru a putea lua mai multe decizii care să ne schimbe viețile în bine.”, declară organizatorii evenimentului.
Laura Mușuroaea, Influencer & Content Creator, vorbește despre implicarea creatorilor de conținut în strategia brandului.
Marian Hurducaș, Marketing & Strategy Consultant, explică ce este o strategie de conținut și cum trebuie să arate. Ce obiective are o astfel de strategie de content și cum pot fi urmărite rezultatele.
Medicul psihoterapeut Nadia Gorduza susține o sesiune despre mecanismele din spatele fricii. Cum putem să ne pregătim pentru a lua decizia schimbării?
Ariel Constantinof, Content Creator & Storyteller, povestește despre dezvoltarea propriilor proiecte de content, în calitate de influencer.
Biletele sunt disponibile online și pot fi cumpărate online.
Speakeri
Nadia Gorduza, medic psihoterapeut & business coach
Singurul medic psihoterapeut din România certificat la nivel internațional în Terapia de Cuplu prin metoda Gottman și în Terapie prin Realitate Virtuală pentru Fobii Specifice, Adicții și Management Anxietate. Reprezentant al Institutul Gottman din Seattle, SUA, cât și al Institutului Virtually Better INC, Atlanta, USA. Trainer în Profiling prin Facereading pentru departamentele de HR și Headhunting. Fondator ID Therapy Bespoke Treatment Center.
Marian Hurducaș, marketing and strategy consultant
Marian Hurducaș are peste 15 ani de experiență în comunicare și marketing digital. O parte dintre ei i-a petrecut în media, ca jurnalist radio. A devenit antreprenor și a pus bazele uneia dintre primele și cele mai vizibile agenții de digital și content din Cluj-Napoca, apoi s-a mutat la București unde a luat-o de la capăt din poziția de consultant de comunicare și strategie de marketing. H2H media este noul proiect la care lucrează în prezent, că odată ce ai fost șef de agenție... dezvolți un fel de sindrom Stockholm față de asta.
Laura Mușuroaea, content creator
Laura este vlogger de lifestyle și tehnologie, antreprenor și mămică de băiat . Cu o experiență de peste 11 ani în vlogging și filmmaking, ne va vorbi despre proiectele dezvoltate împreună cu Samsung.
Ariel Constantinof, content creator
Ariel este pe internet de când era adolescent și primul său viral online a fost în 2007 - când a fost exmatriculat din cauza blogului. 13 ani mai tarziu, Ariel încă este pe internet și jonglează cu storytelling, producție video, și rareori chiar și texte pe blog, ca pe vremuri - toate ducând spre un singur numitor comun: plus-valoare, sau altfel zis, "ceva din care să înveți".
Eveniment powered by KISS FM & sponsored by Samsung.