SocialPedia 15: Despre conținut de calitate pe Instagram cu Sînziana Sooper, Marian Hurducaș, Tammy Lovin și Ioana Mârzac - Sigarteu

SocialPedia 15: Despre conținut de calitate pe Instagram cu Sînziana Sooper, Marian Hurducaș, Tammy Lovin și Ioana Mârzac - Sigarteu

Ediția a 15-a SocialPedia, proiect educativ pentru pasionații de digital, are loc pe 10 decembrie 2019, de la ora 18:30. Speakerii acestei ediții sunt: Sînziana Sooper, content creator, Marian Hurducaș, marketing and strategy consultant, Tammy Lovin, designer multidisciplinar, și Ioana Mârzac - Sigarteu, Corporate Communication Manager Samsung.

Instagram este, în acest moment, rețeaua socială numărul 1 în România. Din toate punctele de vedere. Și este foarte probabil că anul 2020 va însemna doar consolidarea acestei supremații.

Conform studiului realizat de iSense Solutions, cei peste 4 milioane de utilizatori români de Instagram accesează rețeaua de pe telefonul mobil în proporție de 86%. Cel mai interesant este faptul că 55% din populația urbană conectată la internet, cu vârsta de peste 18 ani, folosește Instagram.    

Ediția a 15-a din SocialPedia își propune să aducă în fața publicului patru invitați care au ceva de spus în ceea ce privește conținutul de calitate pe Instagram și care vor încerca să răspundă la întrebări precum:

- Care sunt ultimele modificări făcute de Instagram și cum ne impactează?
- Cum găsești și selectezi influencerii potriviți pentru brandul tău?
- Care este strategia de început pentru orice cont de Instagram?
- Ce așteptări să nu ai niciodată de la Instagram?

           

“În goana după like-uri și într-un moment în care acestea sunt deja ascunse de marele gigant, ne întrebăm cum poate un cont de Instagram să crească organic. Descoperim ce funcționează și ce nu, care sunt regulile pe care trebuie să le urmeze creatorii de conținut pentru a avea conținut de calitate și cum va evolua această rețea socială în viitor. Este o discuție pe care trebuie să o avem pentru a ne adapta așteptările și indicatorii de performanță în campanii și nu numai.”, au declarat organizatorii SocialPedia.

 

 În prima parte, organizatorii au pregătit o prezentare de studiu de caz susținută de Ioana Mârzac-Sigarteu de la  Samsung, în timp ce în partea a doua va fi organizat un panel de discuții despre conținutul pe Instagram între Sînziana Sooper, Marian Hurducaș și Tammy Lovin.

Înscrierile sunt gratuite și se fac online.

Despre Speakeri

  • Tammy este la bază designer de produs și poate o știți prin intermediul liniei ei de bijuterii Lelograms, sau poate datorită instalațiilor ei artistice monocrome, sau liniei de haine cu printuri de tip grafica 3D, sau poate îi știți profilul de Instagram foarte eye-candy.
  • Sinziana Iacob (Sooper) este creatorul de conținut cu cea mai inimoasă comunitate de Do-Vle-Cei. Scrie pe blog din 2014 și este unul dintre cei mai apreciați și profesioniști influenceri din România.
  • Marian Hurducaș este marketing și strategy consultant. Are peste 10 de ani de experiență în comunicare și marketing digital și cam tot atâția în media ca jurnalist radio. A pus bazele Necktie Agency || Smart Digital Communication, este speaker și moderator, trainer Naked PR, GPeC și Dalles GO
  • Ioana Mârzac-Sigarteu este Corporate Communication Manager Samsung România și este responsabilă de comunicarea de brand, PR & social media și evenimentele dedicate brandului.

 

Sponsori: Samsung, ANSWEAR, George by BCR
Parteneri: Tuborg, 1664 Blanc, Granini Romania, Somersby, Eisberg - Iubesc salatele, Liliac , Bomboane BUCURIA - Magazin Exclusiv, Fata cu Baloane, Vitamin Aqua
Parteneri media: Sapte Seri, IQads, SMARK, IQool, Europa FM, ZeList
Locație: Restaurant Monarh (Calea Plevnei nr 46-48, zona Eroilor, în spate la Opera Națională)
Fotograf oficial: FotoWorld  
Videograf oficial: Bogdan Pricope

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related