[2020. Ghid de supravietuire] Ana Rinderu: Nu cred ca pandemia ne-a facut mai buni, dar ne-a aratat ca vietile noastre sunt mai legate decat credeam

[2020. Ghid de supravietuire] Ana Rinderu: Nu cred ca pandemia ne-a facut mai buni, dar ne-a aratat ca vietile noastre sunt mai legate decat credeam

La sfarsit de an, facem bilantul. Cu de toate. Cu job, viata, skilluri de pandemie. Si poze. Le-am cerut intervievatilor sa ne trimita o poza cu ei care sa spuna cel mai bine 2020. Ana Rinderu, Group Creative Director Heist Industries, spune ca anul acesta a avut exact 0 photo opportunities si ca asta reprezinta cel mai bine 2020. Ne-a trimis un selfie de casa, dar machiata si imbracata frumos, dupa cum se vede mai sus. De altfel, am primit multe selfie-uri in seria noastra: ba cu un pahar de vin, ba cu un deget ridicat, ba cu o captura dintr-un joc video... Cu ele sa incheiem anul. Si cu ganduri bune.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related