[2020. Ghid de supravietuire] Liviu Țurcanu: Anul trecut a fost un exercițiu de empatie colectivă prin care am trecut cu toții

[2020. Ghid de supravietuire] Liviu Țurcanu: Anul trecut a fost un exercițiu de empatie colectivă prin care am trecut cu toții

2020 a fost anul pâinii și al vinului, spune Liviu Țurcanu, Creative Director Mercury 360. Pâinea a copt-o singur, vinul l-a comandat. A gătit atât de mult în 2020, încât poate scrie o carte de bucate. Are și o colecție impresionantă de plante de interior, plus una de plante aromatice - crescute în pandemie. A învățat să facă chiar și un micro-sistem de irigații. După cum se vede, Liviu Țurcanu a fost ocupat anul trecut. Pentru 2021, însă, își dorește altceva.

Îmi doresc să ieșim din casele noastre mai des, dar să aruncăm o privire în urmă și să nu uităm cursul intensiv despre umanitate din 2020.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related