[2020. Ghid de supravietuire] Valentin Vacarus: Industria de advertising s-a luat prea in serios in ultimii 10 ani si in felul asta a pierdut din farmec

[2020. Ghid de supravietuire] Valentin Vacarus: Industria de advertising s-a luat prea in serios in ultimii 10 ani si in felul asta a pierdut din farmec

Incepem 2021 cu o revelatie avuta de Valentin Vacarus, Managing Director Godmother, in 2020: ne luam prea mult in serios. Nu suntem chiar buricul pamantului, ne aminteste el, si e un punct bun de pornire in noul an. Mai multa realitate si mai mult umor, daca se poate. Mai multa vietuire si mai putina supravietuire, am adauga timid. 

In fine, despre 2021 nu avem prea multe de vorba ca de abia ne-am dezmeticit. Continuam sa povestim despre anul trecut: ce a fost bun, ce a fost rau, ce invataturi am tras, cum ne-am schimbat, ce urmeaza. Valentin Vacarus crede ca un an nu schimba oamenii asa usor, dar 2020 a fost un test al reinventarii. In ce fel, vedeti mai jos. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related