Curat, parfumat, natural catifelat

Primavara a sosit si incanta sufletul doamnelor…
"Este atat de placut sa vezi atatea colori - roz, verde, albastru…"
"…are un parfum placut, proaspat, delicat, verde, persistent (si dupa 2 zile! se mai simtea)"

Acestea sunt cuvintele doamnelor care au fost pur si simplu incantate de NOUL DERO 2in1 AloeVera ce imbina puterea unui detergent cu un efect natural de balsam.

De la preluarea de catre compania Unilever a fabricii Dero din Ploiesti, marca Dero a continuat sa evolueze mereu, in pas cu cerintele si necesitatile consumatorilor:

Dero a fost prima marca ce:
*a lansat o varianta automata pe segmentul de piata economic,
*a revolutionat piata pachetelor mici - pachetele mai scumpe, din carton, au fost inlocuite cu pachete din plastic, iar economiile obtinute din ambalaj au fost transferate catre consumatori, printr-un pret mai bun.
*a raspuns la dorinta consumatorilor de a folosi la fiecare spalare balsam platind o suma acceptabila: a lansat subgama Dero 2 in 1 (detergent+balsam).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related