Romanii au ales noul ambalaj in editie limitata DERO

Romanii au ales noul ambalaj in editie limitata DERO

Lucrarea “Romanesc”, semnata de Lana Dumitru, castiga competitia de design “DERO e al tau” si va ajunge imaginea noului ambalaj in editie limita DERO. Castigatoarea primeste si un premiu in bani, in valoare de 4.000 de RON.

DERO a invitat romanii sa creeze si sa aleaga ei noul ambalaj al unuia dintre sortimentele sale, care va ajunge pe rafturile din intreaga tara. Pasionatii de design, profesionisti sau nu, s-au inspirat din lucrurile frumoase din jurul lor si au propus peste 180 de lucrari, dintre care 159 au intrat in competitie. In urma voturilor publicului de pe platforma The Creator si a jurizarii din partea unei echipe de profesionisti au fost alese 10 lucrari finaliste care au fost rasplatite cu cate 1.000 de RON si au trecut in urmatoarea etapa, cea de votare nationala. Prin aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO, publicul a votat pe Facebook lucrarea preferata din cele 10 finaliste si a decis, alaturi de un juriu profesionist, care va fi noua haina a prospetimii DERO. 

Lucrarea Lanei Dumitru a primit cele mai multe voturi din competitie (3.084) si a fost si prima alegere a juriului profesionist, format din: Gabriela Geana (Marketing Manager, Arctic), Gabriel Gavrilescu (Client Service Director, Kubis Interactive), Alexandru Paius (Senior Partner, Image PR), Ciprian Gogoasa (Creative Partner, Engines Servicii de Imagine), Iulia Floricica (Senior Brand Manager Laundry, Unilever South Central Europe).

Lana Dumitru e o tanara fashion designer, cunoscuta pentru hainele create sub brandul Lana si pentru colaborarile in proiecte ca Lana pentru Photoliu, Lana X Britnic. In prezent cerceteaza ca doctorand in Arte si Moda. "Prin tot ceea ce fac, imi propun ceea ce isi doreste si DERO cu aceasta campanie – sa apropii oamenii de branduri si sa recontextualizez motivele traditionale romanesti", spune Lana Dumitru.

"Dintotdeauna am stiut ca DERO este al nostru, al tuturor si prin aceasta campanie ne-am dorit sa oferim romanilor posibilitatea de a crea si a alege chiar ei ambalajul unui sortiment DERO, pentru a gasi la raft un produs cu care sa se identifice. Este pentru prima oara cand un brand de detergent din Romania lanseaza o asemenea provocare consumatorilor sai", a declarat Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Iata si care au fost cele 10 lucrari finaliste in urma primei etape, alese in functie de un punctaj compus din nota acordata de profesionisti (60% din nota) si numarul de voturi de pe The Creator (40% din nota). 

Etno si Romanesc - Stilul distinctiv al Lanei Dumitru va fi de acum prezent si pe pungile de DERO. O doza de prospetime adusa motivelor traditionale in lucrarea castigatoare "Romanesc", dar si in design-ul "Motive" - finalist. 

- Basm popular - lucrarea inscrisa de Ionut Popescu ne-a spus, in tuse albastre fine, povestea Romaniei curate. Acolo obiceiurile traditionale se intalnesc cu Cerbul Carpatin si Coloana Infinitului:

- Prospetime tricolora - Cristina-Ruxandra Avram a propus o interpretare moderna a tricolorului nostru si a motivelor florale de pe portul national:

- Motive - motivele iei romanesti devin elementul central al designului propus de Andreea Chele:

- Redescopera Romania - designul lui Ciprian Bucur a imbracat ambalajul DERO in frumoase straie populare, reamintindu-ne de frumusetea detaliilor de pe ii:

- Straie Nationale - Turcanu Teodor a ales si el tot portul traditional ca punct de plecare pentru designul inscris, alegand sa imbrace ambalajul DERO intr-o vesta romaneasca, obiect vestimentar la fel de frumos ca ia, dar mai putin promovat:

- Motive romanesti - Cristina Ruxandra a realizat un design minimalist care imbina doua elemente sinonime cu romanescul - tricolorul si motivele traditionale:

Romania noastra - Amuza Raluca Mariana ne-a propus sa imbracam DERO intr-o camasa de flacau, incinsa in mijloc cu un brau tricolor. 

Traditional - Domitian Tincaba a adus la un loc, in designul inscris, cateva dintre cele mai populare motive de pe portul romanesc:

Despre DERO
DERO este liderul in volum al pietei detergentilor de rufe din Romania, o marca romaneasca moderna, cu o traditie de peste 40 de ani. Lansat pe piata din Romania in 1966 ca produs al fabricii de detergenti din Ploiesti, DERO, al carui nume provine de la „Detergenti Romania” a ajuns in timp sa devina marca sinonima cu “detergentul”.

Brandul DERO a fost achizitionat in anul 1995 de compania Unilever odata cu fabrica de detergenti de la Ploiesti, fapt ce a insemnat inceperea procesului de inovatie prin modernizarea produsului, a ambalajului si alinierea la standarde occidentale, dar totodata si pastrarea specificului 100% romanesc.

DERO a simtit in permanenta nevoile consumatorilor sai, in anul 2000 fiind prima marca din Romania care a lansat un produs "2 in 1".

Campaniile DERO sunt memorabile – fie ca a fost vorba despre “cele mai frecvente 99 de pete” sau despre “parfumul anilor cei mai frumosi”, momentele din viata brandului DERO sunt si acum rememorate de consumatorii romani. Incepand din octombrie 2012, DERO a devenit si mai prietenos, avandu-l alaturi pe Clabucel, celebra mascota DERO. Prezent in toate comunicarile de brand, Clabucel a fost indragit rapid, fiind jucaus, amuzant si harnic.

Despre platforma The Creator
TheCreator.ro este platforma powered by IQads care gazduieste competitii de user-generated branded content, activand cea mai importanta comunitate creativa din Romania. Pana acum au fost organizate peste 20 competitii de design si film, pentru branduri ca: Avon, AXE, BCR, Bergenbier, Desperados, Dove, JOE, Nescafe, Puma sau Yahoo!.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related