[Media 2021] Cosmin Cojocaru: Avem norocul sa lucram intr-o industrie in care oamenii “ciudati”, capabili sa gaseasca perspective originale, sunt inca in siguranta

[Media 2021] Cosmin Cojocaru: Avem norocul sa lucram intr-o industrie in care oamenii “ciudati”, capabili sa gaseasca perspective originale, sunt inca in siguranta

Este mai important sa creezi un sistem capabil sa isi revina rapid din erori sau din situatii neprevazute, decat unul care se concentreaza mai degraba pe preventie si pe evitarea greselilor, considera Cosmin Cojocaru, Managing Director CaratNu a existat niciun manual despre cum se comunica in pandemie, insa, poate chiar profilul oamenilor din industria creativa - asa cum ii vede Cosmin, a caror opinii iesite din comun sunt incurajate - a contat in sesizarea oportunitatilor de schimbare accelerata:

Aceasta libertate este mult mai valoroasa decat ne dam seama deoarece, pentru a ajunge la raspunsuri inteligente, este necesar, de multe ori, sa pui intrebari care pentru multi profesionisti experimentati din diverse domenii pot parea simpliste, inutile sau chiar stupide.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related