Placerea de a cumpara dupa pofta inimii vine de la Punct Advertising si Dero Surf

Campania Dero "Curata 99.000 RON in 99 de minute" semnata Punct Advertising se apropie de final, cumuland pana in prezent 15 castigatori din totalul de 19. Cele 2 nivele de comunicare selectate - ATL si in-store - au generat in randul consumatorilor reactia dorita, premiile fiind tentante atat datorita valorii, cat si a modului de a intra in posesia lor - o "goana nebuna prin magazine" pentru a cheltui fie 9.999 RON in 99 de minute, fie 99.000 RON, in acelasi interval de timp.

Prima proiectie a mecanismului campaniei - cum poti sa cureti aproape un miliard intr un timp limitat, redata in spotul TV, a fost urmata de cea a aventurilor reale ale castigatorilor promotiei Dero, aventuri sintetizate in publireportaje. Astfel, oricine a avut posibilitatea ca pe parcursul campaniei sa asiste la vizite - viteza ale castigatorilor prin magazine, acestia dand dovada ca au idei indraznete, dar si practice de a "sparge" banii. Cu toate ca posibilitatea de implinire a viselor este reala, emotiile castigatorilor au fost totusi mari, iar tensiunea de pe parcursul "goanei" si-a facut simtita prezenta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related