Marieta Manolache: Am vrut să vorbim despre apatie și resemnare și cum ajungi să simți la un moment dat că tot ce faci e să exiști într-un spațiu gol

Marieta Manolache: Am vrut să vorbim despre apatie și resemnare și cum ajungi să simți la un moment dat că tot ce faci e să exiști într-un spațiu gol

Totul a plecat de la un mail venit pe adresa redacției care anunța că se întâmplă ceva în oraș. Niște postere / stickere au invadat orașul și un site se pregătise în surdină pentru a anunța un hashtag, #spațiigoale. Am aflat că nu era vreo campanie de rezidențiale, deși din felul în care arăta site-ul puteai intui că trebuie să fie ceva legat de artă. Și așa a și fost până la urmă. #spațiigoale anunța de fapt noul single al trupei Blue Velvet, printr-o campanie de guerrilla menită să atragă atenția și altfel asupra muzicii lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related