Dare Digital și MOCAPP au făcut lipeala a peste 150 de branduri cu influencerii potriviți, în luna îndrăgostiților

Dare Digital și MOCAPP au făcut lipeala a peste 150 de branduri cu influencerii potriviți, în luna îndrăgostiților

Pe 12 februarie, în prag de Valentine’s Day, Dare Digital în echipă cu MOCAPP, a lansat LoveFluencer.ro, o aplicație digitală pentru clienții din MarComm care și-au dorit să dezvolte o campanie în parteneriat cu influencerul potrivit.

Cu ajutorul tehnologiei din spatele LoveFluencer.ro și a MOCAPP.net, echipa Dare Digital a identificat soluțiile de matching între branduri și influenceri, într-un timp scurt de răspuns, combinând tehnologia avansată cu inteligența umană, care a preluat și interpretat brief-urile din aplicație.

O idee jucăușă, contextuală și bazată clar pe una din nevoile provocatoare ale industriei, timpul de răspuns de 5 minute și interesul crescut din jurul aplicației au subliniat necesitatea relevanței în astfel de comunicări și au confirmat că inovația digitală, colaborarea umană și parteneriatele de calitate ne pot aduce beneficii rapide în comunicarea strategică, de reputație prin asociere, a unui brand pe care vrei să-l aduci în viețile oamenilor.

În zilele speciale de activare, prelungite până de Dragobete, mai mult de 150 de branduri locale dar și internaționale au utilizat platforma, majoritatea din industriile fashion-beauty, dar și din eCommerce si FMCG, iar mecanismul de matching a recomandat 120 de influenceri diferiți din cei 750 din baza de date MOCCAP, în funcție de industrie, buget și obiectivele brand-urilor.

 

„Brand-urile nu știu încă de unde să apuce noua specie apărută în ecosistemul canalelor digitale numită #InfluencerMarketing. Toți factorii de decizie iși doresc eficiență, atât de timp cât și de bugete, dar adevărul este că eficiența nu poate exista fără păstrarea nivelului de calitate. Împreună cu instrumentele tehnologice am reușit în această campanie să nu facem rabat de la niciuna dintre ele. Iar brand-urile care au ales să încerce matching-ul nostru de Valentine’s Day au putut să experimenteze asta first hand.”, Ciprian Susanu, General Manager Dare Digital.

 

Dare Digital e primul ecosistem local de specialiști în comunicare digitală integrată gata să-și pună expertiza strategică în beneficiul brandurilor locale și internaționale. O echipă de vizionari pragmatici care duc inovația din conceptul de business mai departe, în fiecare soluție creativă de comunicare.

MOCAPP este platforma Influencer Ads care deține cea mai extinsă bază de date de influenceri din România.

Aplicația LoveFluencer.ro va fi în continuare disponibilă pe lovefluencer.ro și va putea fi accesată de branduri oricând își doresc să facă un match între un brand și influenceri potriviți, timpul de răspuns în mod curent fiind de maxim 8 ore lucrătoare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital este agentia de strategie online si performance marketing cu un model de business care are in centru un ecosistem de parteneri care, in functie de nevoilor clientului, ofera atat servicii de digital 360,... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related