[Marcom 2021] Ciprian Susanu: Un trend pe care îl văd continuându-se pe termen lung este cel al localizării în raport cu nevoile de bază

[Marcom 2021] Ciprian Susanu: Un trend pe care îl văd continuându-se pe termen lung este cel al localizării în raport cu nevoile de bază

Piețele funcționează și ele dupa legi naturale, spune Ciprian Susanu, General Manager Dare Digital. Se auto-reglează și se adaptează de la sine. Reacționează într-un ritm propriu. De exemplu, dacă, în 2020, globalizarea era la apogeu, pandemia a schimbat lucrurile și a forțat localizarea: de la aprovizionare până la dezvoltarea de relații interumane sau obișnuința călătoriilor. Iar noile comportamente de consum ale oamenilor, nevoile și dorințele lor, cer strategii noi de comunicare din partea companiilor.

Această așteptare nouă a consumatorilor ne va duce într-o era Omnichannel 2.0 în care singurul mod în care brand-urile pot avea succes este să își creeze toată arhitectura de comunicare în jurul activităților zilnice (multe dintre ele digitale sau conectate online) ale potențialilor clienți, spune Ciprian

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital este agentia de strategie online si performance marketing cu un model de business care are in centru un ecosistem de parteneri care, in functie de nevoilor clientului, ofera atat servicii de digital 360,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related