Artiștii viitorului sunt doriți la glo Urban Pairs & Art Flairs

Artiștii viitorului sunt doriți la glo Urban Pairs & Art Flairs

Viitorul are nevoie de tine. Iar 2021 are nevoie de o provocare nouă, creativă, suprinzătoare.
Un art manifesto spectaculos, de exemplu, care să anime comunitatea creativă și să îi dea inspirație și optimism. glo™ vine exact cu motivația potrivită pentru această perioadă și cheamă creatorii din România să facă artă pentru un viitor mai cool în cadrul gloTM URBAN PAIRS & ART FLAIRS.
Cum arată viitorul pentru tine?
Răspunde la întrebarea asta cât mai personal, într-un artwork care să combine emoții și perspective noi, diferite, și înscrie-l în concurs

 

Redefinește viitorul prin arta ta

Viitorul pare așa, serios. Vine la pachet cu presiunea de a face ceva măreț, de a fi într-un alt loc al vieții tale, mai bun, mai important. Dar, în același timp, viitorul are în el și speranța aceea care definește umanitatea, în orice an s-ar afla ea: va fi bine. Sperăm la viitor, ni-l imaginăm și îl programăm, dar ne e și puțin teamă de el. Dacă simți toate astea, e foarte bine. Teamă și încredere, presiune și provocare, inspirație și deadline, creație pe o temă dată.

Aceasta e perspectiva Break Binary din care să creezi lucrări impresionante la gloTM URBAN PAIRS & ART FLAIRS în care să dai culoare și sensuri noi viitorului.

Ce înseamnă Break Binary?
Gândește-te la două lucruri sau concepte opuse, care sunt atât de puternice încât ai spune că nu vor merge niciodată împreună, dar care în final se completează și duc la ceva nou & cool.

Ca atunci când ești obosit, dar inspirat și mai pui o idee pe hârtie. Sau când ești nerăbdător să te apuci de o lucrare nouă, dar ți-e și teamă că nu va ieși cum dorești. Ei bine, ia toate acestea, experiența, emoțiile, incongruențele și fă-le să meargă, transformă-le în artă. Fă asta într-un design digital atât de creativ încât să redefinească viitorul și înscrie-te la gloTM Urban Pairs & Art Flairs.

 

De ce e nevoie

E nevoie de imaginație și dorința de a răspunde provocării. Dacă ești artist vizual, ilustrator, graphic designer sau creator în mediul digital, gloTM  te cheamă să privești în viitor și să creezi o operă de artă. Creează ceva care să schimbe o viziune, să aducă speranță & o perspectivă nouă pentru 2021.

“Această competiție face parte din Rebels with a cause, o inițiativă prin care lansăm tinerilor artiști invitația și provocarea de a crea ceva pornind de la tema fun & purpose prin care sperăm să aducem schimbare, dar și bucurie. Acest proiect este doar startul către o schimbare mai mare, în care al tău artwork va fi ca un kick de rațiune pozitivă de care avem cu toții nevoie. Am vrea ca opera ta să graviteze în jurul acestei idei de a privi cu optimism spre viitor, spun organizatorii concursului. Tema pe care am ales-o, fun & purpose, este o conceptualizare Break Binary și se referă la a crea ceva care aduce schimbare & bucurie în egală măsură. Tu poți interpreta liber aceste concepte și le poți ilustra prin propria ta viziune.”

 

Do's

Brieful concursului este aici.
Citește-l cu atenție și înainte de a te apuca de lucru, uite câteva elemente importante de care trebuie să ții cont în lucrarea ta: 

  • Descarcă kit-ul de participare – KIT_glo_urban.zip unde găsești toate resursele necesare (brief & template tricou pentru simulare):
  • Respectă conceptul și tema.
  • Gândește încă de la început lucrarea ta pentru a fi potrivită pentru printul pe un tricou.

 

Dont's

Acum să vedem și ce e important să ocolești pentru ca lucrarea ta să poată fi înscrisă în concurs:

  • Contentul creat nu trebuie să fie atractiv pentru minori (de exemplu, nu putem folosi elemente precum jucării, copii, imagini puerile, culori, animale illustrate sau care are putea simula un desen animat etc).
  • Contentul creat poate conține elemente din natură, dar nu să sugereze o asociere directă între produs și acestea, mai exact să nu sugereze un caracter ecologic al brandului.
  • Contentul creat nu trebuie să facă în niciun fel referire la sport și/sau sănătate.
  • Contentul creat nu trebuie să includă imagini sau mențiuni despre țigarete.
  • Contentul creat nu trebuie să includă imagini cu mâncare sau băutură.
    Orice referire se va face prin imagini stilizate, care să sugereze, nu să arate explicit.
  • Bineînțeles, fără conținut de natură indecentă.

 

Important. Condiții tehnice

Gata, știi tot ce trebuie să faci și ce e bine să ocolești.
Te-ai documentat, te-ai inspirat, ai creat și vrei să înscrii.
Înainte de asta, asigură-te că lucrarea ta îndeplinește toate condițiile tehnice:

 

Condiții tehnice pe care trebuie să le îndeplinească lucrarea ta:

Înscrierea ta trebuie făcută sub in două formate:

Format 1, prezentarea inscrierii:
Artwork pe tricou in format .jpg sau .png, asezat in template-ul competitiei din KIT-ul de participare / dimensiunea maxima a acestui format – 10 MB

Format 2, sursa inscrierii:
Artwork pe tricou in format editabil/vectorial (.ai, .cdr sau .psd), asezat in template-ul competitiei din KIT-ul de participare / dimensiunea maxima a acestui format – 150 MB

 

Premii

Să nu uităm de lucrurile importante, premiile.
Ai creat un artwork nemaiîntâlnit pentru viitor, ai fost inspirat și i-ai inspirat pe ceilalți, iată recompensele:

  • Dacă te numeri printre cei 15 finaliști, vei câștiga un voucher eMAG în valoare de 500 lei.
  • Dacă te numeri printre cei trei mari câștigători de la final, poți primi unul dintre cele trei premii mari în valoare de 1000 Euro.
  • Dacă vei fi unul dintre cei trei câștigători, creația ta digitală va fi transformată într-un artwork fizic, imprimat pe un tricou cool & va fi expus alături de lucrările unor super artiști, timp de o săptămână, într-o galerie de artă urbană owned by gloTM, în parteneriat cu Art Safari x Sneaker Industry.

 

Timing-ul competitiei:

Perioada de desfășurare a competiției este 30 martie – 14 aprilie 2021 cu următoarele etape: 

  • Perioadă înscrieri: pana pe 4 aprilie 2021
  • Stabilirea finaliștilor prin votul juriului: până în 6 aprilie 2021. (Acest vot stabilește topul înscrierilor și primele 15 cele mai apreciate lucrări merg în finală.)
  • Anunț finaliști: 7 aprilie 2021
  • Stabilirea câștigătorilor prin votul comunității Instagram glo_romania: 8 aprilie – 12 aprilie 2021
  • Anunț câștigători: 14 aprilie 2021

 

Juriul:

Jurul competitiei glo™ Urban Pairs & Art Flairs este format din:

  • Ana Bănică - artist vizual
  • Irina Dragomir - artist vizual
  • Gorzo - artist vizual
  • Felix Aftene - artist vizual
  • Irina-Maria Iliescu - artist
  • Graure – sneaker artist

Aceștia vor stabili topul înscrierilor. Primele 15 cele mai apreciate lucrări ale celor mai buni 15 participanti merg în finală.

Așa că nu mai aștepta, viitorul e chiar aici.  Imaginează-l, creează și înscrie-te la gloTM Urban Pairs & Art Flairs.

 

gloTM

+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related