Campania curcubeului nocturn plasează OnePlus în atenția publicului larg

Campania curcubeului nocturn plasează OnePlus în atenția publicului larg

OnePlus recreează fenomenul natural de curcubeu nocturn la Tower Bridge, în Londra, pentru a crește gradul de awareness în rândul publicului paneuropean. 
Prin curcubeul nocturn, Oneplus a lansat campania #TrueColors, prin care șase câștigători vor avea șansa de a călători în lume.

OnePlus a luminat cerul Londrei cu un curcubeu nocturn (Moonbow), un fenomen natural rar și spectaculos care este vizibil doar într-un număr redus de locații izolate din întreaga lume.

Această campanie OnePlus a fost creată pentru a atrage atenția unui public paneuropean general, dincolo de comunitatea tech extrem de dinamică și conectată la brand.

OnePlus și-a construit numele printr-o abordare bazată pe comunitățile locale. Acum brandul preia mesajul „Never Settle” pe care l-a comunicat de la lansarea sa în 2013 și își extinde orientarea către publicul larg, pentru care imaginile postate pe rețelele sociale determină comportamentele de cumpărare.

Campania #TrueColors a brandului, demarată prin crearea curcubeului nocturn, este concepută pentru a aduce la viață capabilitățile de captare a culorilor regăsite pe noua serie OnePlus 9.

OnePlus încurajează consumatorii să sheruiască imagini care reflectă în mod autentic regiunea lor și să inverseze trendul de acceptare a imaginilor prelucrate și a filtrelor aplicate pe poze, care au devenit standard în social media. În urma studiilor din ultimul an, care au demonstrat că 75% dintre milenialii din Marea Britanie sunt tot mai sceptici vizavi de numărul de filtre aplicate imaginilor din social media, și mai bine de jumătate dintre ei (60%) plănuiesc să posteze imagini neprelucrate, campania ‘True Colors’ se potrivește perfect în contextul menționat.

În următoarele patru săptămâni, participanții vor avea teme săptămânale pe subiectul autenticității: True Attitude, True Love, True Freedom și True You, iar în fiecare săptămână fotograful Hasselblad, Julius Hirtzberger, va alege câștigătorul care va primi un telefon OnePlus din seria 9 și alte surprinze. Va exista, de asemenea, posibilitatea de a participa la competiția True World Experience, unde șase câștigători vor avea fiecare șansa de a călători pe unul dintre cele șase continente, documentând totul pe seria OnePlus 9.

Seria OnePlus 9 reprezintă cel mai mare pas înainte al OnePlus în ceea ce privește calitatea camerelor foto, realizat prin parteneriatul său pe termen lung cu Hasselblad, producătorul profesionist de camere foto care au imortalizat unele dintre cele mai iconice chipuri și evenimente din istoria modernă - inclusiv primii pași ai omului pe Lună. OnePlus a creat fenomenul pentru a dovedi că fotografiile autentice naturale sunt superioare celor cu filtre. Această performanță e posibilă cu seria OnePlus 9, care include o cameră profesională calibrată de  legendarul brand Hasselblad - producătorii primei camere care a ajuns pe Lună.

Vorbind despre eveniment, Kate Parkyn, Associate Marketing Director OnePlus Europe, a spus:

“Acesta este un moment unic pentru OnePlus iar curcubeul nocturn a captat atenția unei noi categorii de public pe care a inspirat-o prin capabilitățile camerelor seriei OnePlus 9. Astfel, îi încurajăm pe oameni să își arate ”adevăratele culori”  cu seria OnePlus 9”.

“Curcubeul nocturn este frumos și rar; ai șanse să-l observi cu ochiul liber în anumite locuri din natură, nu în centrul Londrei. Prin parteneriatul cu celebrul producător de camere Hasselblad  am creat seria OnePlus 9 și le-am oferit oamenilor posibilitatea de a imortaliza lumea în culori frumoase și naturale. Îna celași timp, le oferim șansa de a câștiga competiția și de a călători în lume.” 

OnePlus este o companie globală de tehnologie mobilă care forțează conceptele convenționale de tehnologie. Creat în jurul mantrei „Never Settle”, OnePlus creează dispozitive proiectate într-un mod deosebit, cu o construcție premium și hardware performant. OnePlus prosperă prin cultivarea unor legături puternice și prin creșterea împreună cu comunitatea sa de utilizatori și fani. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați OnePlus.com.

 

Seria OnePlus 9 reprezintă cel mai mare pas înainte al OnePlus în ceea ce privește calitatea camerelor foto, realizat prin parteneriatul său pe termen lung cu Hasselblad, producătorul profesionist de camere foto care au imortalizat unele dintre cele mai iconice chipuri și evenimente din istoria modernă - inclusiv primii pași ai omului pe Lună. Sistemul de camere flagship ale OnePlus - Hasselblad Camera for Mobile – aduce o serie de premiere și realizări în lumea fotografiei de smartphone, centrate pe noul standard de performanță în colorizare pe smartphone – Calibrarea Naturală a Culorilor cu Hasselblad – și hardware premium pentru o calitate superioară a imaginilor. Seria OnePlus 9 oferă performanțe foarte ridicate prin platforma Qualcomm® SnapdragonTM 888, display-ul ”Fluid Display 2.0” cu rating DisplayMate A+, precum și prin soluțiile de încărcare foarte rapidă Warp Charge 65T și Warp Charge 50 Wireless.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related