Pulsar Sinaps: Evoluția mea personală este strâns legată de curiozitatea față de toate disciplinele artelor vizuale și performative, ceea ce mă face să cresc încet dar constant

Pulsar Sinaps: Evoluția mea personală este strâns legată de curiozitatea față de toate disciplinele artelor vizuale și performative, ceea ce mă face să cresc încet dar constant

Porovocarea a fost lansata, artistii au creat inspirati de natura contradictorie a viitorului si acum glo™ Urban Pairs & Art Flairs a intrat in etapa a doua. Inscrierile s-au incheiat ieri, iar acum juriul evalueaza si noteaza lucrarile participantilor. Cei 15 finalisti care vor ajunge in finala pe Instagram vor fi anuntati miercuri, pe 7 aprilie. Pana atunci, noi continuam sa vorbim cu participantii si sa spunem povestea lor.

Pulsar Sinaps a terminat sectia de Sculptura de la Facultatea de Arte din Iasi, este tatuator si face murale. In prezent, este inspirat de litere, limbaj și reprezentări figurative, iar asta se vede si in lucrarea lui de la glo™ Urban Pairs & Art Flairs

Evoluția mea personală este strâns legată de curiozitatea față de toate disciplinele artelor vizuale și performative, ceea ce mă face să cresc încet dar constant. 

Cum i-a venit inspiratia pentru art workul inscris in concurs, care au fost etapele creatiei si cum vede el viitorul, povesteste in randurile de mai jos:

 

Bio pe scurt

Salut, numele meu este Pulsar Sinaps, am 29 de ani, am terminat Facultatea de Arte în Iași, secția Sculptură. Background-ul meu este în graffiti, lucru care m-a împins mai târziu să urmăresc și parcursul academic al artei. Momentan sunt tatuator, fac murale în formula @kapsthecrew alături de Kaput, și desigur mă ocup de cariera mea solo de artist vizual.

 

Povestea ta cu arta

Povestea mea cu arta a fost întodeauna interdisciplinară. Evoluția mea personală este strâns legată de curiozitatea față de toate disciplinele artelor vizuale și performative, ceea ce mă face să cresc încet dar constant. Momentan sunt inspirat din nou de litere, limbaj și reprezentări figurative iar experimentele inspirate de colaj îmi oferă o gamă largă de posibilități.

 

glo™ Urban Pairs & Art Flairs

Mereu mi-am dorit să am un design fain pe un tricou, iar juxtapunerea dintre Sneaker Industry și Art Safari mi s-a părut interesantă.

Ideea mi-a venit de la un moment în care laptopul meu nu mai avea baterie și aveam de ales între a apăsa F1 sau F2, dar în loc să îl pun la încărcat, am ales să îl închid și să îmi continui ziua.

 

Procesul de creatie

Este prima dată în care am folosit Procreate, Illustrator și Photoshop pentru o singură lucrare. E fain să vezi punctele forte și slabiciunile fiecărui program în parte.

M-a atras ideea de binar, de contrast între termeni care nu par a avea o asociere la prima vedere.

Cred că așteptarea perpetuă pentru inspirație este una dintre cele mai mari dificultăți ale vieții creative, deasemenea și momentul în care trebuie să spui stop și să îți asumi că lucrarea este terminată.

 

Cum vezi tu viitorul

Viitorul îmi pare instabil și sper că din ce în ce mai mulți oameni încearcă să privească introspectiv sensul pe care vor să îl atrbuie propriei existențe.

Îmi doresc popularizarea fenomenelor artistice prin intermediul platformelor virtuale. Publicului din România ar trebui să i se deschidă mai intens apetitul pentru artă. Sper că expunerea în online să inițieze curiozitatea publicului, să îl facă conștient de faptul că arta are o diversitate formidabilă care merită aprofundată.

Vezi lucrarile inscrise la glo™ Urban Pairs & Art Flairs

gloTM

+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Branded


Related