[Case Study] O eficientizare cu peste 27% a achiziției de media cu Moat by Oracle Data Cloud - Orange România și Agenția Data Revolt

[Case Study] O eficientizare cu peste 27% a achiziției de media cu Moat by Oracle Data Cloud - Orange România și Agenția Data Revolt

În colaborare cu Data Revolt, agenția de media și data marketing cu care colaborează, Orange România a implementat sistemul Moat by Oracle Data Cloud având ca obiectiv creșterea calității achiziției media pentru campaniile de media derulate.

 

Orange

Orange România este o companie data-driven care pune la dispoziție un portofoliu complet de servicii pentru persoane fizice, mici întreprinzători, IMM-uri sau companii mari: servicii de telefonie mobilă și fixă pentru acasă și pentru birou, internet pentru acasă și pentru birou, televiziune pentru acasă și pentru birou, soluții smart home, servicii financiare Orange Money, soluții IT&C pentru companii în zona de cloud, business, inclusiv analytics și securitate cibernetică.

 

Oracle Moat

Suita de analiză și măsurare a datelor de marketing de la Oracle Moat ajută advertiserii, publisherii și platformele să evalueze performanța conținutului publicat în campaniile de publicitate digitală. Această suită include soluții de verificare a anunțurilor, atenției, metrici care măsoare asocierea brandului cu subiecte sensibile, eficacitatea conținutului cât și reach-ul sau frecvența în diverse platforme.

Oracle Moat se asigură că fiecare afișare aduce valoare prin faptul că oferă acces la sute de metrici care ajută profesioniștii din media digitală să optimizeze performanța anunțurilor și să genereze rezultate.

Integrarea campaniilor în MOAT a acoperit toată gama de servicii digitale Orange:

 

YOXO - primul abonament 100% digital din România și primul serviciu de telecom care se poate administra exclusiv printr-o aplicație
Orange Money - o alternativă simplă și digitală pentru administrarea diferitelor tipuri de produse și servicii financiare
Orange eShop - magazinul online al Orange Romania, populat cu oferte, reduceri și promoții special pentru clienții Orange
My Orange - Contul personal al clienților Orange și aplicația care unește toate serviciile Orange

 

Rezultate:

După mai mult de 100 de campanii analizate,Q2 vs Q3, am extras următoarelele informații:

  • 27% Economie în inventarul achizițiilor media
  • 44% Creștere în rata de vizualizare
  • 42% Scădere în indicele de Out-of-Sight
  • 12% Creșterea ratei de vizualizare completă a materialelor video

 

Adina Zanet, Digital Media Manager, Orange:

”Întreg ecosistemul de publicitate digitală din România ar trebui să profite cât mai mult de capabilitățile MOAT, nu numai pentru a proteja imaginea brandurilor în online și pentru eficientizarea bugetului cheltuit ci mai ales pentru că subliniază esențialul în media digitală: verificarea printr-un instrument obiectiv este indispensabilă. Folosind datele și insight-urile extrase din Moat, super-echipa de la Data Revolt a optimizat fiecare campanie cu rezultate directe în metricii asociați brandurilor și în vânzări.

 

Cosmin Nastasă, CEO Data Revolt:

”În timp am întâlnit sute de metode de a măsura performanța unor campanii și de a colecta date false despre rezultatele obținute. Moat adresează exact problema asta într-o manieră foarte eficientă. Unul din principalele motive pentru care încurajăm pe toți clienții cu care lucrăm să adopte mentalitatea data-driven și să aibă o abordare completă la nivel de management al achizițiilor de media: analytics și optimizare în campanii. În ceea ce privește partea de analytics, Moat face o treabă excelentă. ”

 

Mark Kopera, Head of Product, Oracle Moat:

”Eforturile depuse împreună cu Orange România și Data Revolt sunt cea mai bună dovadă că Oracle Moat pune la dispoziția advertiserilor instrumentele de care au nevoie ca să poată lua decizii data-driven despre inventarul de media, pe scară largă.” 

”Prin colaborarea noastră, am reușit să ajutăm Orange să optimizeze performanța campaniilor existente, să îmbunătățească raportarea rezultatelor și să susținem cu argumente procesul decizional și strategic pentru următoarele campanii.”

 

Bazându-se pe cea mai mare echipă de data-marketing din România, Data Revolt încurajează constant companiile să producă rezultate de business folosindu-se de ceea ce dezvăluie datele colectate prin tool-uri de analytics performante - așa cum e Oracle Moat - în procesul de performance marketing și nu numai.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related