Un premium si mai premium sau cum o veni asta

Sunt dependenta de Coca-Cola, mi-e greu sa renunt, am incercat, dar nu imi da pace. Stiu ca poate mi-ar fi mult mai bine, as fi mai supla si barbatii ar intoarce si mai mult capul dupa mine pe strada in cazul in care as bea mereu apa plata. Dar nu imi place cu lamaie. Si nu are acelasi gust ca bautura mea acidulata preferata. Nu ma intelegeti gresit, beau si apa plata, dar nimic nu se compara cu un pahar de Coca Cola rece.

Cum eu nu as lasa Cola sa imi iasa din viata, asa partenera mea blonda cu codite nu ar renunta niciodata la telefonul Nokia, sora-mea la Conversi, iubitul meu la Levi's, etc. Ei bine, cand totul imi era cat se poate de clar in ceea ce priveste preferintele mele si ale celor dragi mie, din noianul de spoturi tv m-am trezit izbita de o problema fundamentala: "daca ar fi sa schimbi ceva care iti place pe ceva care iti place si mai mult" si m-am gandit care ar fi oare acel lucru? Sigur nu un lovemark. Ei bine, eu am mania de a ma inconjura numai de lucruri care imi plac foarte mult si consum numai ceea ce imi place la nebunie. Experimentez doar la mancare, unde sunt maestra combinatiilor ciudate, cum ar spune mama. Si totusi... acum m-am intrebat: cum ar trebui sa fie un produs ca sa ma convinga sa imi schimb preferinta? As prefera un brand "upgradat"?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related