Realismul romanesc si basmele americanilor

Fara capacitatea de a ne autoiluziona, am tendinta sa cred ca viata ar fi imposibila. Fara ajutorul ei, publicitatea nu si-ar mai avea sensul. Bautura aceea cu bule, preparata de pitici, preferata de ursii polari si trasa mai nou intr-o linie de productie de animale cu origini asupra carora cu greu te poti pronunta, valoreaza 67 de miliarde de dolari. Tarimul absolut al povestilor a fost evaluat anul acesta la 27 de miliarde de dolari. Cowboyul fumator la 21 de miliarde, masina care cinta in desene si in cor la 17, iar lista Interbrand continua asa timp de o suta de nume.

Se vorbeste
obsesiv in ultimul timp in Romania de esenta produsului care cind o sa fie mare vrea sa se faca brand si de adevarul consumatorului. Ei bine, nu cred ca realitatea are vreo sansa in batalia asta. Oricit de fara cusur ar fi ea (dar nu e; cei care s-au uitat vreodata la un pahar dupa ce s-au depus sedimentele din nectarul cel mai natural stiu despre ce vorbesc) duce o lupta pierduta deja.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related