Industria de retail și FMCG și-a desemnat câștigătorii la Progresiv Awards

Industria de retail și FMCG și-a desemnat câștigătorii la Progresiv Awards

Competiția Progresiv Awards 2018 și-a desemnat câștigătorii în cadrul Galei Progresiv Awards desfășurate la Casino Sinaia, în seara de 15 martie, care a reunit peste 450 de profesioniști din retail & FMCG. Singura companie care a plecat acasă cu trei trofee a fost Mega Image, care a obținut cele mai multe voturi la categoriile „Best International Retailer”, „Best New Store” cu conceptul Mega Apetit, dar și trofeul pentru „Best CSR Project”.

Coca-Cola HBC a câștigat pentru al doilea an consecutiv trofeul la categoria ”Best FMCG Supplier”, în timp ce Annabella a fost desemnat “Best Local Retailer”.

Berea Timișoreana Nepasteurizată, produs aflat în portofoliul producătorului Ursus Breweries, a fost câștigătorul la categoria ”Best New Food Product”, iar Deodorantele Gerovital Plant (Farmec) au fost desemnate ”Best New Non-Food Product”.

La categoria ”Best In-Store Project”, cele mai multe voturi a obținut proiectul Staropramen Piano Bar by Bergenbier. La rândul său, Interbrands Marketing&Distribution a obținut tofeul pentru ”Best Distribution Company”.

După o luptă strânsă, la categoria ” Outstanding Leadership”, câștigătorii trofeului Progresiv Awards au fost, la egalitate Irina Măndoiu, Directorul General Adjunct al producătorului Albalact și Vasileios Stavrou, CEO Mega Image.

Iată clasamentele finale la Progresiv Awards 2018:

Best FMCG Supplier

  • CÂȘTIGĂTOR: Coca-Cola HBC România
  • Ursus Breweries
  • Unilever SCE
  • Farmec
  • Cris-Tim 

 

Best International Retailer

  • CÂȘTIGĂTOR: Mega Image
  • Kaufland
  • Carrefour
  • Auchan
  • Profi Rom Food 

 

Outstanding Leadership

  • CÂȘTIGĂTORI: Irina Măndoiu [Albalact] & Vasileios Stavrou [Mega Image]
  • Grigore Horoi [Agricola Internațional]
  • Daniel Cîrstea [Profi Rom Food]
  • Cornel Cărămizaru [FrieslandCampina] 

 

Best New Store

  • CÂȘTIGĂTOR: Mega Apetit Store
  • Kaufland Barbu Văcărescu
  • Zanfir Hypermarket
  • Annabella Concept Store
  • MyAuchan Petrom București Militari 

 

Best Project In-store

  • CÂȘTIGĂTOR: Staropramen Piano Bar [Bergenbier]
  • Ciocolata Neplictisitoare - Pantofi Neplictisitori [Heidi Chocolat]
  • Dero 2în1 e unul pentru doi [Unilever SCE]
  • Berăria Profi [Bergenbier]
  • Raftul tău regulile tale [Pronto Mobile]

 

Best CSR Project

  • CÂȘTIGĂTOR: Donarea de sânge [Mega Image & Centrul de Transfuzii]
  • Fii în inima lor pe viață [Sistemul Coca-Cola în Romania și Asociația Salvați Copiii]
  • Atlantic4 [Kaufland România & Hospice Casa Speranței]
  • Poftă de carte [Carrefour România & Asociația Ovidiu Ro]
  • Școala Zero Waste 2017 [Lidl România & Asociația EcoStuff România]

 

 Best Distribution Company

  • CÂȘTIGĂTOR: Intrebrands Marketing&Distribution
  • Aquila
  • Whiteland Sales and Marketing
  • DRIM Daniel
  • Amigo & Intercost

 

 Best New Non-Food Product

  • CÂȘTIGĂTOR: Deodorantele Gerovital Plant [Farmec]
  • Zewa Hârtie Igienică Umedă [Essity Sca Hygiene]
  • Dove Baby [Unilever]
  • Sensodyne Rapid Relief [GSK]
  • Mop Spray 2 in 1 [OTI]

 

 Best New Food Product

  • CÂȘTIGĂTOR: Timișoreana Nepasteurizată [Ursus Breweries]
  • Eticheta Curată [Cris-Tim]
  • Apa Alcalină Aquavia [Sam Mills Distribution]
  • Pâinea Chef Gourmand 7 Semințe [Vel Pitar]
  • Ouă Ochioase și Ouă Inimoase [Agricola]

 

 Best Local Retailer

  • CÂȘTIGĂTOR: Annabella
  • Zanfir
  • Diana
  • Paco Supermarket
  • Praxis

 

Progresiv Awards a pornit din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața de FMCG care stabilesc tendințele și contribuie la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor între retaileri și furnizori. Competiția a vizat companii, branduri și produse, manageri și antreprenori activi în retailul bunurilor de larg consum din România de cel puțin 12 luni.

Mecanismul stabilirii finaliștilor și câștigătorilor Progresiv Awards a fost unul simplu, transparent și obiectiv. Competiția a presupus trei etape: nominalizările (venite din partea profesioniștilor din industrie), validarea nominalizărilor și stabilirea finaliștilor în Consiliul de Specialiști și votarea, realizată încrucișat. Astfel, premiile pentru furnizori au fost acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri pe baza voturilor furnizorilor. Votarea s-a realizat prin linkuri unice, acestea garantând faptul că o persoană poate vota o singură dată, deoarece ele devin inactive după finalizarea chestionarului de votare. În total, au fost înregistrate aproximativ 5.600 de voturi pentru cele 10 categorii în competiția Progresiv Awards 2018.

Research Partner în proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piață Ipsos România, iar partenerul care a creat brandingul și identitatea vizuală este Inoveo.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related