Un super-proiect de comerț electronic caută super-agenția de PPC potrivită

Un super-proiect de comerț electronic caută super-agenția de PPC potrivită

Prietenii de la [hai că nu dăm numele companiei, sunt timizi dar foarte seriosi] își caută un partener de nădejde care să le fie alături in marketingul digital, mai exact in PPC.

I-am întrebat ce caută la noul partener si ne-au trimis rândurile de mai jos:

 

Context

Salutare IQads,
De faptul că schimbarea e singura constantă ne convingem doar când vine vremea schimbărilor și în curtea noastră.
Ne despărțim așadar după mulți ani de agenția care s-a ocupat de contul nostru de Google Ads și este momentul să ne găsim un partener nou.

 

Cine suntem și cum facem lumea mai bună?

Comercializăm produse IT care facilitează munca profesioniștilor din mai multe domenii și ne lăudăm cu o poziție puternică și respectabilă pe nișa în care activăm. Prin magazinul nostru online ne adresăm (momentan) publicului din România.

 

Ce căutăm?

Ne ocupăm in-house de planificarea de marketing și avem nevoie de o agenție care să se ocupe de tot ce ține de Google Ads - bugete, administrare de campanii și așa mai departe.
Agenția trebuie să aibă experiență solidă în campanii de comerț electronic, de preferat proiecte din domeniul tehnologiei. În prezent derulăm campanii de search, display, shopping, Youtube, dar suntem deschiși și la alte produse de publicitate pe Google.
Ne dorim o comunicare foarte apropiată între agenție și departamentul nostru de marketing pentru a ne asigura că tragem cu toții în aceeași direcție.

[ Aplica la acest Pitch de servicii de media online / PPC ]

 

Cum arată agenția ideală?

Suntem oameni atât de business, cât și tehnici. Din acest motiv vrem să discutăm atât business, cât și tehnic. Ne-am bucura să găsim în noua echipă un project manager cu care să putem discuta despre aspectele comerciale și de organizare, și cel puțin un expert pe partea de Google Ads care să se ocupe de campanii și cu care să putem discuta marketing.
Chiar dacă încurajăm învățarea, insistăm să lucrăm cu specialiști senior-level.

 

Cum se va desfășura procesul de selecție?

Suntem agili în luarea deciziilor, dar în același timp vrem să facem o alegere bună.

Agentia care dorește să ni se alăture ca partener PPC trebuie să trimită aplicația către prietenii de la IQads, împreună cu o scurtă prezentare a agentiei, a echipei, alaturi de un portofoliu de proiecte pe comerț electronic.
Noi vom alege agențiile pe care le vom considera cele mai potrivite pentru proiect și ne vom auzi/vedea într-o conferință online. Până la mijlocul lunii Iulie ne propunem să luăm o decizie finală.

[ Aplica la acest Pitch de servicii de media online / PPC ]

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Branded


Related