Web Ventures rămâne _together sub o nouă identitate

Web Ventures rămâne _together sub o nouă identitate

Agenția întâmpină al 11-lea an pe piața locală cu o identitate nouă, adaptată la portofoliul actual de servicii.

  

Ideea din spate

Web Ventures a fost întotdeauna o agenție cunoscută pentru campaniile de performance marketing. Însă, pe măsură ce nevoile clienților au evoluat, agenția a continuat să își extindă portofoliul de servicii și a ajuns astăzi o agenție digitală full-service.

Nevoia de rebranding a apărut în momentul în care am început să ne întrebăm cum comunicăm toată această evoluție, într-un mod care să reflecte viziunea pe termen lung a companiei.

Inițial, ne doream să corelăm acest proces cu aniversarea de 10 ani a agenției, însă am decis că în 2020 s-au întâmplat lucruri mai importante, iar clienții noștri au avut nevoie de suportul nostru la 110% pentru a se adapta nevoilor digitale crescute din perioada lockdown-ului.

Astăzi, suntem același Web Ventures pe care clienții se bazează de mai bine de un deceniu, cu un suflu fresh, adaptat noii noastre realități.

 

Ce înseamnă asta pentru clienții agenției?

Desigur, performance marketing-ul rămâne în continuare una dintre activitățile cele mai importante pe care le desfășurăm, însă acum avem capacitatea de a livra, exclusiv cu resurse interne, campanii digitale integrate care să răspundă tuturor nevoilor și cerințelor clienților noștri. Fie că e vorba de strategie, branding, creație, social media, web development  sau chiar nevoi punctuale de învățare, echipa noastră de 25+ specialiști este pregătită să facă față oricărui brief.

 

Concept

Când am început să lucrăm la noua poziționare ne-am întrebat, în primul rând, care e acea valoare intrinsecă a agenției care ne diferențiază? De ce aleg clienții să construim împreună parteneriate pe termen lung? Așa ne-am dat seama că, de fapt, răspunsul era deja parte din identitatea noastră, centrat în jurul oamenilor și misiunilor noastre comune.  Eram deja humancentric și ne poziționam ca parte integrată a echipei clientului.

Astfel, conceptul #WeAreBetterTogether, care ne-a ghidat atât deciziile, cât și filosofia de business, a devenit _together. Un approach mai minimalist, mai 2021, al aceluiași sentiment care ne-a însoțit până acum. Credem în continuare, cu tărie, că doar în formula de echipă reușim să aducem cele mai bune rezultate.

Mai mult, valorile și misiunea noastră s-au concentrat într-un brand promise puternic și succint - learn, create & grow _together.

Identitatea vizuală a agenției a fost întotdeauna colorată și plină de viață și-a exprimat approach-ul humancentric. Odată cu procesul de rebranding, aceasta s-a dezvoltat în aceeași linie, cu un feeling mai matur, care pune în valoare toate serviciile pe care le oferim în acest moment ca parte a core business-ului nostru, dar care îi va permite, pe termen lung, să crească și să se dezvolte odată cu evoluția portofoliului nostru.

Brandmark-ul nostru a fost și el reinventat, pornind de la reinterpretarea W-ului Web Ventures pentru a reprezenta o busolă stilizată – ne dorim ca, din postura de consultanți de business, să ajutăm orice proiect sau brand să meargă în direcția potrivită, indiferent de provocările care apar pe parcurs.

Totodată, ne-am dorit să integrăm un suflu ușor retro întregului branding ca un omagiu pentru evoluția tehnologiei fără de care domeniul nostru nu ar fi fost astăzi aici. Desigur, challenge-ul a fost să ajungem la o formulă care să vorbească cu toate generațiile și să se adapteze ușor la orice trend în materie de design va apărea în perioada următoare.

 

Echipa

Deși am avut o echipă dedicată ce s-a ocupat de materializarea conceptului și firul logic al întregului rebranding – de la mesaje la flow-ul de interacțiuni pe care clienții îl vor avea day-to-day cu identitatea noastră, întreaga echipă a contribuit, astfel încât rezultatul final să ne reprezinte în întregime.

Echipa de proiect care a realizat noua identitate Web Ventures este formată din: Diana Butnaru (Art Director), Ada Antofi (Visual Content Creator), Laura Șincă (Project Manager), Dragoș Cristache (Head of Web Development), Ami Radu (Business Development & Strategy Manager), Anda Dobre (Managing Director). 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related