Graffiti BBDO a realizat campanie de imagine pentru "Dosarele Istoriei"

Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine pentru revista "Dosarele Istoriei", una dintre cele mai importante publicatii de pe piata romaneasca de profil.
Campania urmareste sporirea notorietatii marcii si cresterea numarului de cititorilor in paralel cu atragerea publicului tanar, interesat de cultura si documentare.

Revista "Dosarele Istoriei" dezbate momentele esentiale ale istoriei secolului XX, cu accent pe personajele-cheie. Conceptul creativ al campaniei a decurs chiar din specificul revistei: istoria pe scurt. Campania include trei machete de presa si un spot radio de 15 secunde. Spotul radio prezinta "pe scurt" cel de al doilea razboi mondial si va fi difuzat in aceasta primavara pe postul City FM, iar printurile surprind 'pe scurt" personaje celebre - Hitler, Lenin, Mao - si apar in revistele "B24FUN", "National geographic", "Descopera" si "Stiinta pentru toti".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related