BBDO Romania marcheaza dublu la Epica prin Graffiti BBDO si Proximity

BBDO Group Romania marcheaza dublu la editia 2005 a Epica Awards obtinand doua distinctii Bronze Award pentru campania de printuri "Dosarele Istoriei" realizata de Graffiti BBDO, respectiv "Conserva" realizata de Proximity Bucharest.

Premiul obtinut de Graffiti BBDO pentru printurile "Dosarele Istoriei" ( Hitler, Lenin, Mao) se alatura unei serii de succese repurtate de-a lungul anului 2005 de aceasta campanie (Silver Medal la New York Festivals, Cel mai bun print la categoria divertisment si nominalizare la Cel mai bun print al anului la Ad'Or). Pe langa ad-urile premiate, campania "Dosarele Istoriei" include si spoturi radio si TV. Conceptul creativ declinat in printuri si spoturi este "istoria pe scurt", campania urmarind sporirea notorietatii marcii si cresterea numarului de cititorilor in paralel cu atragerea publicului tanar, interesat de cultura si documentare. Echipa care semneaza campania "Dosarele Istoriei" a fost formata din Adrian Preda - Director de Creatie, Mihai Gongu - Copywriter, Cristina Panaitescu - Art Director, Monica Garbur - A/V Producer si agentia Media Direction prin Cristian Mucichescu - Media Manager.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related