CITESTE O CARTE - INDEMNUL RAMANE, CAMPANIA CONTINUA

Lowe deruleaza a doua etapa de comunicare a campaniei socio educationale "Citeste o carte!". Premiata cu aur si argint la festivalurile de publicitate Golden Hammer si Epica, campania se pregateste sa participe si la alte festivaluri de specialitate - Clio Awards, Cresta, New York Festival.

Deja cunoscutelor "Anna Karenina", "Lolita" si "Alchimistul" li s-au alaturat noile executii "Othello" si "Alexandra". "Othello" este de departe vedeta campaniei, generand cele mai variate reactii. "Alexandra" este atipica: daca machetele de prima pagina sunt concepute in asa fel incat cititorul ziarului sa cada pur si simplu in capcana cititului, "Alexandra s-a maritat in secret", care ne indeamna sa citim "Suflete moarte" de Gogol, este pentru interior, pagina sportiva.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Related