[Obsesii part-time] Dragoș Ometita: Work-ul personal hrănește work-ul profesional și ambele mă hrănesc pe mine

[Obsesii part-time] Dragoș Ometita: Work-ul personal hrănește work-ul profesional și ambele mă hrănesc pe mine

Dragoș Ometita a intrat în publicitate datorită pasiunii sale pentru muzică care îl făcea să creeze postere pentru concerte și coperți de albume. Au trecut 17 ani de când tot experimentează în lumea asta, iar acum e Creative Director la Wopa. După ce a înțeles cum funcționează lucrurile în domeniu, și-a dat seama că are nevoie să găsească ceva care să îi ofere control asupra creațiilor lui. Și așa a început căutarea: prima pe listă a fost his first love, ilustrația. A venit apoi rândul fotografiilor pe care le făcea când se plimba pe străzile Bucureștiului sau când era implicat în proiecte cool. Toate astea l-au adus mai aproape de adevărata lui pasiune, video storytelling.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti, suntem locali, suntem maturi si suntem siguri pe noi cand vine vorba de orice fel de strategie de comunicare, atl, digital sau btl. Am fost si suntem apreciati in egala masura atat de clienti... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related