AdBreak face inventarul noilor perspective

Miercuri, 13 septembrie 2006, incepand cu ora 20:00, Music Club (str. Baratiei 31) va gazdui editia a 17-a de AdBreak, un eveniment IQads prezentat de Orange. Pentru a veni in intampinarea noilor schimbari politice si sociale, aceasta editie aduce in discutie importanta pe care o are aderarea la Uniunea Europeana pentru industria de advertising din Romania. Vor avea micile agentii mai multe posibilitati de afirmare? Se va mari numarul participarilor al pitchuri internationale? Care va fi conditia minima de supravietuire si care va fi rampa de lansare catre "mai bine"? Iata cateva intrebari care isi vor gasi raspunsul intr-o discutie moderata de Mihai Anton, despre asteptarile publicitarilor romani odata cu intrarea in UE.

O parte dintre cei care au onorat invitatia noastra nu fac parte din multinationale, gandesc pragmatic si ne vor impartasi daca cocheteaza sau nu cu o activitate profesionala pentru clienti din afara tarii. Printre ei se numara Alina Gavrila si Octav Gheorghe de la Gavrila & Asociatii, Sorin Tranca de la Friends Advertising, Silviu Padurariu de la Copygraff, Codin Caradimu. De partea cealalta, Mark Walton de la Scala JWT, va reprezenta vocea multinationalelor, a celor cu experienta in colaborarile internationale.

"Daca aderam o sa arate piata de publicitate in sfarsit cum trebuie pentru ca foarte multe clienti o sa-si dea seama de importanta serviciului pe care il oferim noi prin micile sau marile sau multinationalele noastre.
Adica: o sa avem multa treaba. O sa creasca si calitatea publicitatii. O sa fim mai competitivi. Daca se deschide o usa de asemenea amploare o sa ne creasca mai repede iarba in curte. O sa fie mult mai bine pentru noi.
Eu, de-abia astept.
Mai clar. O sa fim ca o fetitza careia ii creste repede parul iar ea isi doreste foarte mult sa-l aibe lung", afirma Mihai Anton, moderatorul evenimentului.

"Se vor schimba multe lucruri odata cu aderarea, iar industria de advertising nu va fi ocolita de noi norme, noi standarde, dar nici de noi posibilitati de afirmare. O discutie in acest sens are menirea sa puna problema inainte de confruntarea cu situatia reala. E un fel de preview", declara Marius Cristea din partea IQads.

AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de Kiss FM, HotNews.ro si de Grupul de Presa Catavencu, prin Cotidianul si 24-FUN.

Despre IQads
IQads este cel mai mare portal dedicat publicitatii din Romania. Avand o audienta lunara de peste 100 000 de vizitatori, IQads se adreseaza pasionatilor de publicitate, atat profesionisti ai industriei de advertising, marketing sau media, cat si simpli consumatori de publicitate, iubitori ai reclamelor inteligente. Datorita continutului bogat in informatie si actualizarilor permanente, IQads reprezinta pentru oricare dintre acestia "cea mai lunga pauza publicitara".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related