Epilog la AdBreak 11

Miercuri, 22 februarie, in Music Club, a avut loc o noua editie AdBreak, un eveniment prezentat de Orange.

In fata pasionatilor de advertising care au luat loc in scaunele confortabile ale clubului, AdBreak a etalat un nou format, mult mai interactiv, care a reusit sa le trezeasca interesul celor prezenti pana la incheierea dialogului cu ultimul invitat. Ce s-a intamplat? Pe scurt, doi moderatori si trei voci: vocea actorului, vocea clientului si vocea agentiei. Pe larg, Gianina Corondan si Mihai Anton, moderatorii acestei editii, au stat de vorba cu Sandu Gruia (actor), Silviu Preoteasa (client) si Sorin Tranca (Friends Advertising) despre o tema mai putin abordata in discutiile de obicei tehnice ale publicitatii: vocea personajelor din reclame. S-a lasat cu numeroase intrebari, si mai multe raspunsuri, reclame, bere si, nu in ultimul rand, cu aplauze.

"Am avut premisele unui eveniment excelent. Toti invitatii interesanti si totii invitatii interesati sa comunice cu publicul, toti invitatii au acceptat imediat. Idei noi, aranjamentul salii schimbat, premii branduite, IQads brici. Si culmea, totul a iesit conform planului. Pentru a simti ca evenimentul a reusit complet, aveam nevoie si de o defectiune. Am incercat macar o microfonie. N-a fost sa fie! Poate data viitoare.", a declarat echipajul liniilor aeriene Anton, Gianina si Mihai.

Bineinteles, proiectia de reclame internationale nu a lipsit nici de la aceasta editie. Astfel, am retinut aplauzele neretinute pentru Disney - Pillow Talk, Sao Paolo Art Museum si Jeep - Polar Bear.

AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.

"Ce m-a surprins placut la aceasta editie a fost interactiunea cu publicul. Intrebarile ajunse la invitati prin intermediul servetelelor dotate cu pix dovedesc ca editia a fost o reusita din acest punct de vedere. Si pentru ca lucrurile au iesit bine, probabil ca la editiile urmatoare vor pastra acest desfasurator de eveniment. Insa, in continuare, vom pregati surprize", a declarat Marius Cristea, organizator al evenimentului.

AdBreak, eveniment IQads, a fost prezentat de Orange, recomandat de Cotidianul, HotNews.ro si Kiss FM.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Related