Andrada Șeitan: Am observat că uneori se apelează la un “emoțional” dus la extrem. Că multe cauze sunt portretizate foarte grav și apăsător

Andrada Șeitan: Am observat că uneori se apelează la un “emoțional” dus la extrem. Că multe cauze sunt portretizate foarte grav și apăsător

 Accentul în comunicare, mai ales în campaniile de fundraising, este pus doar pe situația dramatică și uneori prea puțin pe soluția propusă, cea care aduce schimbarea, observă Andrada Șeitan, Chief of Communications & Public Relations - Therme București. Andrada a făcut parte din juriul secțiunii Proiecte pentru Tineret din cadrul Galei Societății Civile. Ea crede că ”emoționalul” pe care aceste campanii vor să îl trezească în oameni poate fi tratat și din perspectiva optimistă, a speranței.

Societatea civilă din România anului 2021 înseamnă o mai mare implicare, o schimbare în oameni, o creștere a implicării și mai ales, a spiritului civic. Și îmbucurător este că societatea civilă din acest moment este formată din mulți oameni tineri și ambițioși care au înțeles că trebuie să facă ceva dacă vor o schimbare. S-a trecut de la așteptare la acțiune, spune Andrada

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related