Și în gaming e nevoie de fashion

Și în gaming e nevoie de fashion

Greu de imaginat cum o animație cu un câine ar putea să pună pauză haosului urban din Londra, New York, Tokyo și Seoul și să îi facă pe trecătorii grăbiți să se oprească ca să o observe. Dar dacă vorbim de un billboard 3D care marchează colaborarea dintre Balenciaga și Fortnite, lucrurile devin mai credibile.

Doggo din Fortnite is just chilling deasupra orașului, în hoodie-ul lui de la Fortnite x Balencianga, iar bătaia lui din degete luminează logo-ul brandului de haine. Colaborarea dintre Fortnite și Balenciaga subțiază linia dintre real și virtual. Jucătorii pot să își cumpere hainele din magazinele online din cadrul jocului Fortnite sau pot să beneficieze de ele prin achiziția unui produs in real life. E genul de parteneriat care renunță la orice limitare și propune o viziune cool și neașteptată, o intersecție creative și actuală între mediul online și realitate. Iar vizibilitatea acestei noi campanii e asigurată de billboard-ul uriaș pentru că îți fură ochii, e chiar în inima orașului, iar dacă nu știi despre ce e vorba te face să-ți dorești să afli.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related