Andrei Verzeș: Mituirea consumatorilor cu informații neargumentate duce la suficiență și mediocritate

Andrei Verzeș: Mituirea consumatorilor cu informații neargumentate duce la suficiență și mediocritate

După studii economice și de informatică și un job în sistemul bancar, Andrei Verzeș s-a hotărât să facă mai mult ceea ce îi place, așa că a devenit freelancer și și-a aprofundat cunoștințele în comunicare. A continuat să învețe și să se dezvolte în acest domeniu în departamentul de marketing al unei companii de telefonie mobilă, iar apoi a fondat propriul său studio de creație, Imaginarium. Echipa e formată din trei maramureșeni mândri, iar serviciile agenției se concentrează pe branding. 

Pornind de la naming, am încercat să subliniez faptul că imaginația este combustibilul creativității, că imaginația poate aduce rezultate reale și “palpabile”. Start-ul l-am luat stabilizând o clientelă ce provenea în mare parte din perioada freelancing-ului și a proiectelor afterwork, povestește Andrei

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related