[Vocile cărților] Andrei Aivănoaei: Îmi amintesc că am ajuns prima oară în biroul de la Humanitas Multimedia și le-am văzut pe toate aranjate într-o bibliotecă fără să știu ce sunt

[Vocile cărților] Andrei Aivănoaei: Îmi amintesc că am ajuns prima oară în biroul de la Humanitas Multimedia și le-am văzut pe toate aranjate într-o bibliotecă fără să știu ce sunt

Ilf și Petrov, în lectura lui Victor Rebengiuc, sunt compania perfectă de drum lung a lui Andrei Aivănoaei, Marketing Manager Humanitas. E audiobookul pe care îl pune în mașină și îi face și pe alții să râdă, stârnindu-le astfel curiozitatea și reușind să îi convingă să încerce și alte titluri audio. Cărțile audio au deja o istorie în România și au reușit să învingă câteva prejudecăți, povestește Andrei. De la CD-urile din 2003, la platformele lansate recent pe piață, audiobookurile au traversat mai multe etape și se bucură acum de un val nou de popularitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related