Mediapost Hit Mail lansează Gift Pick, soluția automatizată pentru cadourile companiilor

Mediapost Hit Mail lansează Gift Pick, soluția automatizată pentru cadourile companiilor

Perioada sărbătorilor de iarnă se apropie cu pași repezi și vine la pachet cu stresul cadourilor de Crăciun, chiar și în mediul corporatist. Cadouri alese pentru fiecare angajat în parte sau același cadou tuturor partenerilor de afaceri, cum e mai bine? Și cine le cumpără? Cine le împachetează? Cine le trimite? E nevoie de timp, resurse și pricepere pentru ca la final, toată lumea să fie mulțumită.

Anul acesta, Mediapost Hit Mail propune Gift Pick – soluția ready-made, automatizată și complet personalizabilă, prin care oferă posibilitatea fiecărui partener de afaceri sau angajat să își aleagă cadoul dorit dintr-o listă variată, abordând tematici diferite în fiecare an.

“Gift Pick există încă de acum patru ani și s-a născut din nevoia noastră de a ne organiza cat mai bine pentru cadourile de Crăciun pentru clienţii nostri. Feedback-ul clienților și al colegilor noștri a fost pozitiv, din ce in mai bun de la an la an, și ne-a oferit siguranța că este o solutie care merită să fie lansată în piață. Pe lângă diversitatea pe care o oferă în materie de cadouri, Gift Pick îndeplinește şi nevoia de eficiență și rapiditate datorită proceselor noastre logistic si informatic automatizate, dar și nevoia de promovare a firmei care oferă cadouri clienţilor săi ”, Marian Șeitan, Manager General Mediapost Hit Mail.

Un efort minim din partea clientului, cu un efect major asupra imaginii sale

Pașii pentru implementarea Gift Pick sunt cât se poate de simpli. Practic, clientul trebuie doar să aleagă tematica și lista de cadouri. Mai departe, procesul este complet automatizat: se trimite un SMS personalizat, cu link către Gift Pick, apoi cadoul ales intră în etapa de fulfillment asigurată de Mediapost Hit Mail, iar coletul ajunge la destinatar în cel mai scurt timp.

Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, deținut in proportie de 100% de Poșta Franceză, este prezent in piata romaneasca de 24 de ani si a avut o cifra de afaceri de 36 milioane de euro in 2020. Compania are 700 angajati si asigură pentru clienții săi logistica pentru promoții de consumatori, pentru cluburi de fidelizare, logistica pentru comerțul electronic, materiale promoționale și materiale POS, precum și soluții de comunicare multi-canal.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related