Danone relanseaza in Romania campania "Provocarea Activia"

Aceasta se desfasoara in perioada 15 septembrie - 29 octombrie, pe intreg teritoriul Romaniei, fiind sustinuta de o puternica promovare pe canalele de televiziune si pe internet, precum si prin utilizarea ambalajelor speciale si materialelor promotionale la punctele de vanzare. Prin fermentul sau unic Bifidus Essensis, Activia este un iaurt special, care, consumat regulat, vine in mod simplu, natural si placut in sprijinul persoanelor care se confrunta cu neplacerile unui tranzit intestinal lent.

"Provocarea Activia" este o campanie de educare a consumatorilor romani, acestia fiind invitati sa incerce iaurtul Activia timp de 14 zile. In cazul in care, dupa aceasta perioada, consumatorii nu simt efectele, Danone garanteaza returnarea integrala a banilor cheltuiti pentru cumpararea celor 14 produse.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Laura Grigore
acum 17 ani
ce agentie de publicitate a realizat campania "Provocarea Activia" ?


Branded


Related