Un cadou unic de Crăciun de la TEILOR. Un Pop-up Store festiv care celebrează bucuria de a dărui

Un cadou unic de Crăciun de la TEILOR. Un Pop-up Store festiv care celebrează bucuria de a dărui

Sunt două feluri de oameni pe lume. Cei care cântă colinde încă de la jumătatea lui octombrie, țopăie de fericire când apar primele globulețe în magazine, numără zilele până la îmbodobirea bradului, iubesc să pregătească toate cadourile din timp și se înfășoară, pur și simplu, în încântare festivă chiar din aceste zile. Și, mai sunt… ceilalți. Toți au nevoie, însă, de atmosfera Sărbătorilor. Și morocănoșii, dar și cei care plâng la reclamele de Crăciun. Una din cele mai frumoase părți ale acestei perioade este chiar pregătirea și așteptarea, frenezia celebrării. Decoruri noi, de Sărbătoare, surprize și experiențe care ne amintesc că orice s-ar întâmpla, vom ști mereu să ne bucurăm împreună.

În spiritul bucuriei colective, echipa TEILOR s-a hotărât să celebreze Crăciunul într-un fel inedit. Un Pop-Up Store în Băneasa Shopping City, care invită oamenii în lumea cadourilor speciale, înveselindu-i și stârnindu-le curiozitatea. Și o împodobire a vitrinelor magazinelor TEILOR în decoruri festive, pentru a aduce mai aproape emoția sărbătoririi și celor care iubesc Crăciunul, dar și celor care intră mai greu în spiritul lui.

 

Într-o cutie de cadou TEILOR, supradimensionată

Ce e într-o cutie de cadou? O surpriză, în primul rând. Nerăbdarea de a primi și de a dărui. Un gând bun. Felul în care ne arătăm unii altora că ne pasă. Este generozitate și iubire. Darul este parte esențială din brandul TEILOR. De la ambalajele delicate, confecționate cu atenție, adevărate bijuterii, la funda emblematică; întreaga idee de a dărui este experiența de brand specifică TEILOR.

TEILOR a pornit ca o afacere de familie, iar Crăciunul este sărbătorit aici cu multă emoție și pregătiri speciale. De aceea, fiecare campanie de sărbători e una cu totul aparte. Brandul invită oamenii chiar în interiorul cutiuței TEILOR, acolo unde se produce scânteia între bijuterie și cel care o poartă sau cel care alege să o dăruiască.

„Când vorbim despre experiența de brand, lucrurile nu pot fi gândite la nivel micro. Mai ales că, în zilele noastre, consumatorii trebuie să fie și să se lase uimiți, în adevăratul sens al cuvântului. Înainte să creăm întregul concept de Crăciun, împreună cu colegii mei, am pornit la drum cu o întrebare esențială în minte: cum aducem, la propriu, oamenii în lumea TEILOR, prin prisma experienței de shopping din cele aproape 60 de magazine din România & Europa.
Iar cea mai ofertantă opțiune a fost crearea unui Pop-Up Store mobil. Astfel, alături de echipa de implementare, am decis că sărbătorile de iarnă sunt cel mai bun prilej pentru a crea acest spațiu. Este primul an în care avem Pop-Up Store-ul TEILOR, amplasat, momentan, în Băneasa Shopping City. Vom avea multe de învățat din această experiență, dar ne rămâne ideea generală, aceea de a duce această activare mai departe, în diferite anotimpuri și ocazii. Suntem foarte mândri de un proiect realizat de către oameni cu o energie incredibilă, cu experiență internațională și gata să aducă la realitate o viziune creativă.”, povestește Joaquin Bonilla, Creative Director & Product Designer @TEILOR.

În centrul campaniei rămâne ideea de a dărui, de a bucura inimile celor din jur nu doar printr-un simplu cadou, ci printr-o piesă care cu siguranță va trece testul timpului. În plus, bijuteriile captează amintiri, sunt un bun element de conexiune cu cei dragi, poate chiar prin ideea că poți să dăruiești, la rândul tău, piesele pe care le-ai purtat cu drag: copiilor, nepoților, bunicilor.

"Suntem o echipă ghidată de pasiune, lucru pe care îl spun fără niciun clișeu. Ne străduim să facem lucrurile bine și să învățăm cum le putem face și mai bine. Tindem spre perfecțiune, în felul nostru. Cu inspirație, punem bazele fiecărui proiect, îl creăm, gândim și implementăm intern. În acest fel, focusul nostru, al tuturor, e într-o singură poveste și într-o singură direcție – aceea în care TEILOR crește zi de zi cu toate eforturile întregii echipe. Nu e simplu, însă, bucuria cumulată e imensă.
Proiectul de Pop-Up Store & Visual Merchandising e o noutate pentru noi. Surprinde mult esența brandului și ne bucurăm de modul în care vom transpune acest lucru prin activări pe care le-am pregătit în detaliu și pe care le dedicăm oamenilor, prin daruri și prin lucruri care pot aduce o bucurie celor din jur.
La finalul proiectului, tragem concluziile și realizăm că, pentru întreaga echipă satisfacția e imensă, simțim că suntem parte dintr-un lucru cu însemnătate. Mai presus de atât, prin activitatea noastră de zi cu zi, reușim să evidențiem esența brandului: prin bijuterii și prin tot ce aduc ele mai frumos – elementul de heritage. La final, TEILOR nu e despre noi, e despre ce dăruim oamenilor din jurul nostru.”, povestește Andreea Bîrlădeanu, Marketing Manager @TEILOR.

 

Sub forma unui cadou supradimensionat, un Pop-Up Store așteaptă consumatorii în Băneasa Shopping City și va fi deschis până la jumătatea lunii ianuarie. Cei care intră în cutia de cadou TEILOR vor fi întâmpinați cu o mulțime de surprize. De la ciocolată caldă și șampanie cu bule moleculare, la concursuri cu premii perfecte pentru cadourile de Crăciun.

În același spirit festiv, 26 de magazine din România, Polonia și Bulgaria vor fi decorate cu reni, brazi de Crăciun din cutiuțe și alte ornamente tematice. Toate acestea sunt realizate din materiale reciclabile, hand-made, promovând ideea de craftsmanship. Este modul TEILOR de a le mulțumi clienților și de a sărbători alături de ei.

"Sărbătorile Crăciunului ne-au inspirat să aducem în magazine bucuria și sentimentul de căldură al acestui sezon. Fiecare element din vitrină are o poveste specială: imaginea renului este asociată, încă din primii ani ai copilăriei, cu venirea lui Moș Crăciun, cadourile exprimă relația specială dintre oameni, bradul de Crăciun este un arbore nobil, care nu își pierde niciodată culoarea verde. Peste 25 de magazine din România și internațional vor beneficia de Holiday Windows, un proiect cu totul nou pentru TEILOR, menit să alinieze expunerea cu cea a caselor de bijuterii legendare. Elementele din vitrine sunt realizate hand-made, din materiale reciclabile, promovând astfel, ideea de craftsmanship și sustenabilitate, foarte importante pentru TEILOR. Acesta este felul nostru de a ne bucura, an de an, alături de clienții noștri și nu numai.", menționează Emanuela Iunia Olteanu și Valentin Tănase, membri ai echipei de VM @TEILOR.

 

Conceptul este o premieră pentru vitrinele magazinelor TEILOR, existente de peste 20 de ani și face parte dintr-o campanie de amploare de Crăciun, semnată de TEILOR, prezentă în toate mediile - TV, Radio, digital, print și branding în toate mall-urile și centrele comerciale în care este prezentă compania.

Catrinel Marlon, ambasadoarea de brand, sărbătorește Crăciunul alături de TEILOR, în ipostaze clasice, dar și mai puțin obișnuite. În locul clasicului Crăciun alb, spotul publicitar aduce în centru un alt decor, dar și un mod diferit de a ne bucura de această perioadă.

De altfel, în așteptarea Sărbătorilor, toți strălucim altfel. E bucuria aceea simplă care ne leagă, încununarea unui an greu, e mulțumirea că am reușit să ajungem aici și certitudinea că vom ști mereu să celebrăm și să dăruim.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related