Proclamatie autoironica din hartie igienica

Proclamatie autoironica din hartie igienica

Creativul provoaca orice. El nu are zile obisnuite. De fapt, el face revolutii in fiecare zi. Provoaca status-quo-ul. Iar, 1 decembrie e un status-quo si mai bun de provocat.

Niste creativi suparati ca de prea multe ori neglijam produsele romanesti, au revendicat un teritoriu care nu mai e de mult neutru: patratele de hartie igienica ce imprumuta tot felul de arome exotice. Cei de la Sector 7 si MAINSTAGE THE AGENCY au introdus hartia igienica Elfi cu aroma de porumb.

Produsul in sine este un gest de auto-ironie a brandului – nu duce nimeni lipsa de aroma de porumb pentru ca nu duce nimeni lipsa, punct; iar campania este o satira la tara romanilor carora le vin cele mai mari idei pe wc. De ziua lor.

Deci pariul pare sa fi fost: vom propune o conversatie despre hartie igienica de ziua nationala, si lumea nu numai ca nu va fi deranjata, ci va rade. Si poate chiar va cumpara.

E clar ca vedem o satira, pentru ca insightul se bazeaza pe un mit rural, nu pe o realitate: mersul la toaleta in porumb nu este o amintire din copilaria colectiva, si nici mirosul de porumb nu e mirosul copilariei noastre, asa cum spune campania. Mai adaugam si faptul ca proclamatorul din balconul cetatii de hartie igienica este un stand-up comedian, iar narativul seamana cu cel al spoturilor pentru ginul lui Ryan Reynolds.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related