MAINSTAGE THE AGENCY a preluat contul de advertising pentru brandurile Ballantine’s, Jameson și Chivas în România

MAINSTAGE THE AGENCY a preluat contul de advertising pentru brandurile Ballantine’s, Jameson și Chivas în România
  • Agenția va comunica, în acest an, pentru cele trei branduri din portofoliul Pernod Ricard România în urma câștigării unui pitch.
  • Comunicarea include ATL, BTL și Social Media.
  • Propunerile creative câștigătoare au venit în urma unor cercetări privind experiențele și opțiunile de timp liber, context și viață ale principalului segment de public vizat: millennials.

MAINSTAGE THE AGENCY, specializată în comunicare de marketing digital, experiențial și celebrity marketing, va realiza creația publicitară la nivel local pentru trei branduri din portofoliul grupului Pernod Ricard, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața băuturilor din lume: Jameson, Chivas și Ballantine’s.

Noul client a ajuns în portofoliul agenției în urma unui pitch pentru brandul Ballantine’s, pentru care MAINSTAGE THE AGENCY a prezentat propuneri de strategie și concept creativ  in zona ATL și BTL, cât și pentru activările din Social Media. De altfel, agenția are deja în lucru campaniile de primăvară/ vară pentru fiecare dintre cele trei branduri.

Focusul declarat al agenției nu este doar eficiența, cât mai ales crearea unor campanii remarcabile, prin inovație și valoarea de entertainment pe care o aduc. În ceea ce privește brandul Ballantine’s, insightul prezentat de agenție clientului a plecat de la o serie de observații rezultate din cercetări și analize proprii cu privire la opțiunile culturale, de viață și preferințele principalului segment de public vizat, respectiv categoria millennials.

A rezultat astfel o abordare a brandului, deja începută cu câțiva ani în urmă, în comunicarea Ballantine’s, prin experiențe autentice, precum socializarea alături de prieteni, prin toate mediile posibile, care reflectă evoluția către o cultură în care accentul nu se mai pune pe beneficiul direct al produsului. Pentru a ajunge la insighturi relevante, este nevoie să explorezi cultura consumatorilor pentru a putea relaționa și empatiza cu tot ce e important pentru aceștia, de la muzică la meme și experiențele personale sau de context. Conținuturile și formatele trebuie să fie, deci, „human-centric” pentru a fi relevante pentru consumatori.

„Asistăm – și nu de ieri – la o redefinire de amploare a relației dintre branduri și public, care desparte, adesea foarte clar, generațiile de consumatori”, explică Raluca Gheorghe, Account Director MAINSTAGE THE AGENCY.
„Brandurile de succes sunt cele care le oferă consumatorilor ceva de care aceștia vor avea întotdeauna nevoie: o experiență unică. Relația brand-consumatori nu mai este strict una tranzacțională, ci a devenit un dialog în care contează experiența și statusul pe care brandul le o oferă. În consecință, conceptul creativ cu care am câștigat pitchul a reflectat acest tip mult mai intim de relație.”

 

„Am descoperit în echipa MAINSTAGE THE AGENCY un partener proaspăt și plin de energie”, declară Radu Moldovan-Petruț, Director de Marketing al Pernod Ricard Romania. „Am avut plăcerea să descoperim, în propunerile creative primite de la agenție, o solidă înțelegere a consumatorilor, această înțelegere fiind cheia unor concepte strategice si creative solide. Am apreciat, totodată, interconectarea mediilor, touch pointurilor într-o prezentare coerentă strategic.”

 

Echipa Pernod Ricard Romania:

Radu Moldovan-Petruț, Marketing Director Pernod Ricard România
Oana Ghinea, Brand Manager Pernod Ricard România
Simona Andrei, Brand Manager Pernod Ricard România

Echipa MAINSTAGE THE AGENCY:

Eugen Suman, Creative Director
Raul Gheba, Senior Copywriter
Cristina Cazacu, Senior Art Director
Raluca Gheorghe, Senior Account Director
Cătălin Tudor, Account Manager
Silviu Istrate, Strategy Director
Dragoș Porumb, Digital Director
Mădălin Nițiș, General Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related