EDENRED ROMANIA face auzita vocea magazinelor de langa tine, in prima campanie dezvoltata impreuna cu MRM Romania si UM Romania

EDENRED ROMANIA face auzita vocea magazinelor de langa tine, in prima campanie dezvoltata impreuna cu MRM Romania si UM Romania

Compania Edenred Romania lanseaza „Vocea Magazinelor de langa tine” prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna cu echipele agentiilor MRM Romania si UM Romania.

Prin sloganul ‘’Vocea Magazinelor de langa tine se face auzita cu Edenred” toti posesorii de carduri Edenred sunt invitati sa sustina micile afaceri printr-o simpla plata cu cardul Edenred Ticket Restaurant si, astfel, să sprijine retailul autohton de proximitate.

Manifestul campaniei vorbeste despre motivele pentru care aceste magazine au un loc aparte in inimile cumparatorilor, de la simpatia fata de vanzatori si pana la povestile auzite intre rafturi sau produsele speciale pe care le cauta clientii. 

 

„Campania Vocea Magazinelor de langa tine a pornit de la misiunea Edenred, aceea de a sustine comunitatile din care facem parte. Ne-am uitat apoi la nivel local unde este nevoie de noi si am gasit un insight foarte puternic, acela ca magazinele mici au devenit cumva invizibile pentru consumatori, trecem pe langa ele si nu le mai vedem, chiar daca acum ceva timp de acolo ne luam atat produsele preferate, cat si doza de stare de bine zilnica.

Astfel, intr-o perioada in care presiunea pe magazinele mici este din ce in ce mai mare, noi Edenred, am pornit o campanie ampla, pe termen lung, de stimulare a vanzarilor lor, o campanie prin care dorim sa le oferim vizibilitate si ii incurajam pe clientii nostri sa le treaca pragul, sa cumpere de la ele si astfel sa le sustina sa duca magia mai departe. Este o campanie de suflet, cu si despre oamenii de langa noi, a caror viata putem si ne dorim sa o influentam intr-un mod semnificativ pozitiv.” declara Lelia Mancas, Head of Marketing Edenred Romania.

„Ne bucuram sa incepem colaborarea cu Edenred printr-o campanie nascuta dintr-un insight atat de valoros si ofertant creativ. Am regasit in partenerii nostri de la Edenred acelasi entuziasm pentru campanii care ajuta brandurile sa faca o diferenta, cu baza in realitatile traite de consumatori. Si speram ca Vocea Magazinelor de langa tine sa fie doar primul astfel de exemplu, fiindca Edenred este cu siguranta un brand care are multe de spus, atat consumatorilor cat si partenerilor sai, iar iar agentiile noastre ii vor fi alaturi pentru a spune aceste povesti cu impact.” a declarat Ionela Buta, Chief Operating Office McCann Worldgroup Bucharest.

Campania pune la bataie premii pentru consumatori, dar si pentru magazine. Pentru a participa, clientii sunt incurajati sa faca plati cu cardul Edenred Ticket Restaurant in magazinele mici, pana pe 16.01.2022. Fiecare plata inseamna un vot pentru magazin, astfel ca micile afaceri vor intra automat in cursa pentru o redecorare in valoare de 10.000 lei. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related