Pentru toate personajele defocalizate

Pentru toate personajele defocalizate

Ne-am luat atat de in serios cu dezbaterile despre ‘Don’t look up’, ca am si uitat despre ce este Hollywood-ul de fapt. E despre un mood anume - despre a inceput filmul, deci lasam la o parte orice altceva. Pentru ca totul e captivant: personajele, felul in care vorbesc, situatia in care se afla. Ce-i drept, situatiile se repeta, dar noi tot nu ne saturam de ele, chiar daca devin adevarate clisee. Si daca devin adevarate clisee, sunt numai bune de ironizat.

Așa cum face Apple în noul spot pentru Iphone 13 Pro. Reclama incepe asa: doi detectivi asteptau in masina, la marginea orasului. Si nu le pasa atat de mult de criminal, cat de prim-plan. Ne putem identifica usor cu personajul care se pretinde a fi ce nu este, doar pentru putina atentie. 

O alta scena tipic holywoodiana este cea cu pacientul la psiholog. Acum insa, nici nu prea conteaza cum se simte sau ce spune, ci cum se misca camera:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related