[Viata de freelancer] Lacrămioara Vidru: Pandemia acționează ca un catalizator pentru freelancing. Trendul era oricum ascendent şi înainte de 2020

[Viata de freelancer] Lacrămioara Vidru: Pandemia acționează ca un catalizator pentru freelancing. Trendul era oricum ascendent şi înainte de 2020

Începem cu ce e mai greu: freelancerul de azi este bossy cu ea însăși. Lacrămioara Vidru e numele ei și face digital copywriting. Ok, acum că am mâncat broasca, cum îi place ei să spună, să fierbem încet în poveste. Imaginați-vă taskuri cu coduri de culoare în Google Calendar; numele proiectului: viața (de freelancer). În stânga sus, în culori pale, nesiguranță și frică de expunere. Ți se pare că orice proiect venit e un favor care ţi se face. Sindromul impostorului.

Cum a ajuns Lăcrămioara de la stările astea la zâmbetul relaxat din fotografia de cover? Am căutat un declick în povestea ei, dar n-am găsit. Spune ea că tranziția a fost naturală și se justifică în următoarele chenare din calendar: în culori deschise, îngăduință cu sine. Apoi, încredere, terapie prin expunere și exerciții de - cum să ai curaj, cum să te prețuiești și cum să pui idei în practică.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related