Generali Holding castiga primul EURO EFFIE la Bruxelles

Generali Holding Vienna si Grupul BBDO au fost premiate in cadrul competitiei EURO EFFIE de la Bruxelles pentru campania de publicitate din Europa Centrala si de Est, desfasurata sub motto-ul "Sub aripile leului". Nominalizarea la EURO EFFIE, anuntata in luna iulie, era deja un succes, avand in vedere numarul mare de campanii inscrise, dintre care doar 41 s-au calificat in finala.EURO EFFIE reprezinta cel mai inalt premiu european din domeniul publicitatii, "Oscarul" acordat de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare pentru eficienta comerciala si economica.

Acest premiu este primul EURO EFFIE obtinut de Generali Worldwide si BBDO Austria si singurul acordat in acest an asigurarilor. "Sub aripile leului" este laitmotiv-ul campaniilor internationale de publicitate ale Generali in Europa Centrala si de Est. Acestea au fost dezvoltate, produse si adaptate de Generali Holding Vienna impreuna cu companiile Generali de pe pietele locale si BBDO Austria.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related