[Comunicare ca la carte] Serban Alexandrescu: E important sa-ti tratezi studentii drept „public” si nu drept „clasa”. Trebuie sa ii tii interesati, de parca ar putea sa te fluiere si sa-ti ceara inapoi banii pe bilet

[Comunicare ca la carte] Serban Alexandrescu: E important sa-ti tratezi studentii drept „public” si nu drept „clasa”. Trebuie sa ii tii interesati, de parca ar putea sa te fluiere si sa-ti ceara inapoi banii pe bilet

Exista profi pasionati de ce predau si profi pasionati de studentii lor. Șerban Alexandrescu, Creative Director Headvertising e acel tip de prof. Si, si. Altfel n-avea cum sa-i trateze cu atat respect si sa fie atent la cum decurge relatia. E atent la energia lui si a lor, la metoda de predare, la ce au in comun si ce ii desparte. Dar declaratia lui de dragoste pentru studenti suna asa: nu pot sa fiu „relaxat-superior” si nu pot sa nu fiu „intens”. Ca in orice poveste de dragoste, mai suferi, asa ca Serban s-a obisnuit deja sa-si piarda vocea dupa un curs.

Si ca in orice poveste de dragoste, e nevoie de efort si din partea cealalta, mai ales ca multi dintre studenti vin cu bagaj emotional din alte scoli:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related